hm...skal prøve og forklare det på en enkel måte sånn som jeg ser det:
hvis du har en tettstega kasse så vil du få en rask akselrasjon og dermed en bra tid på stripa! men som en effekt av dette så vil bilen da ha dårligere tid til og akselrere! (si 10sec da)
men hvis du har lange gir så vil du bruke lenger tid på de ca første 200m!
og dermed vil du få en veldig mye dårligere tid en med korte gir!
MEN som en bi effekt av dette så vil jo bilen ha lenger tid på og akselrere! (ca 12 sec!)
derfor vil bilene ha samme slutthastighet, men tidene vil være veldig forskjellig!)
hvis du har en tettstega kasse så vil du få en rask akselrasjon og dermed en bra tid på stripa! men som en effekt av dette så vil bilen da ha dårligere tid til og akselrere! (si 10sec da)
men hvis du har lange gir så vil du bruke lenger tid på de ca første 200m!
og dermed vil du få en veldig mye dårligere tid en med korte gir!
MEN som en bi effekt av dette så vil jo bilen ha lenger tid på og akselrere! (ca 12 sec!)
derfor vil bilene ha samme slutthastighet, men tidene vil være veldig forskjellig!)
http://www.loberg-tuning.no
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
4WD Rototest. Ta kontakt for justering\bremsing av din bil.
89 celica gt4. moro bilen. 711AWHP.. ( 9.89 -231kmt Verdens raskeste 165 ?) Built\tuned\driven by me
