TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93961  av ErikG

hvor vinner man st185??????????
Har vunnet den toyota rally bilen, går bra den og, men vil ha orginal st185

#93965  av Kjelliken

8) har hele dagen på meg jeg jostein så jeg er klar
hva med amund og resten av folket noen fler som er med????
:roll:

#93967  av Morten

ErikG skrev:hvor vinner man st185??????????
Har vunnet den toyota rally bilen, går bra den og, men vil ha orginal st185
Hva med å kjøpr en på bruktmarkedet? Koster jo ikke spesielt mye da... :wink:

#93973  av ErikG

Har ikke funnet den der enda, bare st165 og st205

#93988  av Johnny_Bravo

Jeg har nå vært en tur innom Elkjøp og kjøpt meg en ps2 mini med fjærnkontroll ekstra hondkontroll og minnekort samt gt4 svidde av mye penger her gett :)

Egentlig liker jeg ikke playstation i det heletatt (spillopplevelsen er mye bedre på pc) men gt3 var så bra så når gt4 kom måtte jeg bare krype til korset og kjøpe meg ps2 :lol:

#93993  av CelicaTurbo

Kjøpte GT4CS på "bruktmarkedet for tidlig 90" i spillet jeg, kostet ikke mye heller.. et sett med brukendes dekk i spillet koster jo mer :D

#94013  av Mr2Nyter'n;p

I dag fikk jeg prøve Gt4! :D Ikke overraskende synes jeg Mr2 mk1 var den absolutt beste bilen... Vi passet sammen som hånd i hanske :wink: Deilig...

Nå vil jeg ha meg ps2... Prøve finne noe brukt :)

-Edit- Jeg prøvde jo bare mk1'en og Ruf-porscha da :oops: :P

#94092  av Marlboro

hae en gt4 RC jeg og. 415hk og NOS :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#94237  av sleeper

irriterer meg litt at du ikke kan trimme alle gt4 og mr2 til like menge hester!!! det er jo samme motoren jo! (vet at det er 1,2 og 3 gen motorer men det er jo ikke såååå mye forskjell!!)

#94331  av CelicaTurbo

aner ikke hva dem baserer slike forskjeller på men skulle ikke forbause om modifikasjoner bare var prosent/andel-baserte slik at motorvolum+orginale hester er hovedgrunnlaget for maks effekt?

#94335  av _speedy

Ok, nå har jeg bestemt meg for å kjøpe det. Hvor kjøpes det billigst..Expert,Lefdal eller Bonus?

#94360  av Turbotrille

_speedy skrev:Ok, nå har jeg bestemt meg for å kjøpe det. Hvor kjøpes det billigst..Expert,Lefdal eller Bonus?
Spilldeal hos Dolly Dimples, 629 for pizza spill og 1.5 L brus. :)

#94362  av Goose

Finnes ikke mk7 celica på GT4?

Hadde lyst å dra på elkjøp i går og kjøpe med PS two med GT4 men så tenkte ejg å sjekke om mk7 finens. Og dæven jeg fant den ikke. Ble så skuffet at Jeg dro ikke til elkjøp alikevel..

Men det finnes mange GT her og GT der biler så spør jeg dere som har spilt om det finnes en bil som er elelr er basert på mk7 celica? :roll:

#94364  av CelicaTurbo

er nå ganske sikker på at jeg har sett den bilen i en eller annen variant jeg da?

#94365  av Dalan

Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett en T-Sport i spillet ja.
Og det er hvertfall en Trial Celica bygd på mk7-karosseriet med i spillet :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10