TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva MR2 Gjengen i Ã…lesund driver med:

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #99759  av FireWalk

En av de dagene da vi ikke skal drikke og heller ikke har noe å finne på. Hva gjør man da? JO: Skrur bil og ser film :p

Først grunnet lars erik (SW20) styling osv, og så skulle vi inn å levere dette et annet sted slik at det kunne bli lakkert og ferdig til montering på bilen... De fleste har jo lagt om til sommerdekk nå. Når vi kom frem var det jo SNØ på plassen der vi måtte parkere.. vel.. gikk jo fint det.. helt til vi skulle ut derifra :P da skle den store varebilen av veien og ble liggende med hjulet godt nede i et blomsterbedd :lol:

ps: det er SW20 som er avbildet på samtlige bilder da undertegnede befinner seg BAK kamera 8)
Vedlegg
Så bærer det av sted til et annet verksted for å levere styling til lakkering.. Fremdeles SW20 i fokus.. :p
Så bærer det av sted til et annet verksted for å levere styling til lakkering.. Fremdeles SW20 i fokus.. :p
P1010100.JPG (28.99 kiB) Vist 1450 ganger
Sist redigert av FireWalk den 10 apr 2005 15:55, redigert 1 gang totalt.

#99760  av FireWalk

Videre gikk turen inn for å levere stylingen til lakkering. Det var her problemene begynte :lol:
Vedlegg
Så måtte vi til å slepe da.. men det gikk jo ikke så greit det heller siden begge biler hadde sommerdekk :p
Så måtte vi til å slepe da.. men det gikk jo ikke så greit det heller siden begge biler hadde sommerdekk :p
P1010105.JPG (32.37 kiB) Vist 1448 ganger
Lars erik er litt irritert :p  her viser han oss argus øynene og "the mad face" :p
Lars erik er litt irritert :p her viser han oss argus øynene og "the mad face" :p
P1010104.JPG (33 kiB) Vist 1448 ganger
Her står bilen godt fast... ikke sjangs til å komme seg opp...
Her står bilen godt fast... ikke sjangs til å komme seg opp...
P1010107.jpg (34.83 kiB) Vist 194 ganger
Varebilen har bare sommerdekk og sklir av veien og ned i et gjørmete blomsterbedd. og der blir den stående bom fast.
Varebilen har bare sommerdekk og sklir av veien og ned i et gjørmete blomsterbedd. og der blir den stående bom fast.
P1010102.JPG (19.24 kiB) Vist 1448 ganger
Lars Erik er ikke heeelt fornøyd med lakk prøven...
Lars Erik er ikke heeelt fornøyd med lakk prøven...
P1010101.JPG (31.53 kiB) Vist 1448 ganger

#99761  av FireWalk

Slepetauet røk og vi måtte finne et annet. Til slutt fikk vi den imidlertid opp, og kunne vende nesen hjemover 8)
Vedlegg
Det var en gang et blomsterbedd........ :p
Det var en gang et blomsterbedd........ :p
P1010112.JPG (21.95 kiB) Vist 1446 ganger
Endelig kom vi oss opp :-)
Endelig kom vi oss opp :-)
P1010111.jpg (56.59 kiB) Vist 186 ganger
Her forsøker vi å slepe fra andre siden istedet. Varebilen har bakhjulstrekk,.
Her forsøker vi å slepe fra andre siden istedet. Varebilen har bakhjulstrekk,.
P1010108.jpg (43.35 kiB) Vist 190 ganger

#99763  av FireWalk

SIST, men ikke minst:

Senere på kvelden fant vi ut at vi skulle se film... Men I går ble lars Erik regelrett HEKTA på LOST (den serien som går på tv nå). Jeg har jo alle episodene som er laget på pcen, og de som går på TV ligger jo langt etter USA der de slippes fortløpende etter hvert som de lages 1 gang i uken.

Da er det jo bare logisk at lars erik gjerne vil være med i serien. Og eneste måten å gjøre det på er å springe bort til lerretet og stille seg opp ved siden av sine store helter! På den måten kan han være med på morroa! :lol:

Ingen kan vel komme å si at man ikke kan ha det gøy uten å drikke en helg.. 8)
Vedlegg
hehe...
hehe...
P1010014.JPG (35.01 kiB) Vist 1441 ganger
Ja.,. det er fremdeles Lars Erik (SW20) i fokus.. :P
Ja.,. det er fremdeles Lars Erik (SW20) i fokus.. :P
P1010012.jpg (23.87 kiB) Vist 1441 ganger
enda mer LOST! :p hehe
enda mer LOST! :p hehe
P1010011.JPG (22.94 kiB) Vist 1441 ganger
har dere sett et mer LOST tryne enn det der? :p
har dere sett et mer LOST tryne enn det der? :p
P1010010.JPG (25.69 kiB) Vist 1441 ganger

#99764  av FireWalk

Må bare ha med dette også: :lol: :lol: :lol:

Lars Erik liker seg godt forran lerretet.... . :lol:
Vedlegg
forran lerretet igjen :P
forran lerretet igjen :P
P1010018.JPG (28.75 kiB) Vist 1437 ganger
Noen liker seg bak kamera, noen liker eg på tv, og noen liker seg FORRAN tven.. :P
Noen liker seg bak kamera, noen liker eg på tv, og noen liker seg FORRAN tven.. :P
P1010017.JPG (19.75 kiB) Vist 1437 ganger
Lars Erik forran lerretet igjen... :P
Lars Erik forran lerretet igjen... :P
P1010016.JPG (20.19 kiB) Vist 1437 ganger
Sist redigert av FireWalk den 10 apr 2005 14:21, redigert 1 gang totalt.

#99766  av Mr2Nyter'n;p

Oi... Forstår nå at jeg bor på feil plass... :D En sånn dag hadde jeg levd på ca resten av året :P

Btw, veldig bra innlevelse av sw20.. Hva med å sende en mail til Lost-folka og si man har en perfekt eksemplar her i vikingland?

#99767  av FireWalk

hehe! sånn.. det ble jo en del bilder dette her da, men de er resizet og tar svært liten plass, så det burde jo gå bra for de aller fleste, selv de med ISDN .

Dette er altså hva MR2 gjengen i Ålesund tar seg til når de IKKE kjører MR2.., vel, ikke hele gjengen da, men de 2 av oss denne gangen iallefall. 8)

#99770  av FireWalk

Mr2Nyter'n;p skrev:Oi... Forstår nå at jeg bor på feil plass... :D En sånn dag hadde jeg levd på ca resten av året :P

Btw, veldig bra innlevelse av sw20.. Hva med å sende en mail til Lost-folka og si man har en perfekt eksemplar her i vikingland?
hehe! ja du bor på FEIL plass! :P skulle ikke du flytte hit da? :P kanskje den neste tråden handler om deg... :lol: jeg har gjort det til et poeng å ha med meg digital kamera når jeg går ut.. man vet jo aldri hva som skjer 8)

#99771  av Kjelliken

:shock: Lars Erik ble litt liten for siden av noen av de damene er han en dverg eller??. eller er damene bare enormt svære. Følte han seg ikke truet med de to store damen på hver side..

:roll:

#99773  av cameleon

HIHIHI :lol: :lol: :lol:
Virker som om gutta der nede er mer sprø i toppen enn hva vi i trondheim er :lol: :lol:

#99777  av sw20

IIIII LIKE BIG BUTS AND...... 8)

Hehe.. hva kan man si...
faktisk første gang eg har kjørt meg fast i vinter...
men men..

kunne da ikkje noe for at veien iunn til verkstedet der inne hella ned mot det beddet...

likte utbruddet til ho dama e :NO HE DET SJEDD IGJENN!!!
KOM HER Ã… DRA AN OPP... I sommer SKAAAAAAAL VI GJER NÃ…KKE MED DINNA VEIEN:: E SO LEI TA AT ALLE BRUKKA BLOMSTRANE MINE TIL VEI...

åsså han mannen som jobba der... med sjikkelig overbevisende stemme...:

jaaaa daaaaaa...... :D

du tok ikkje med at vi dro kjerra opp i varp speed asså....?
åsså bildet av bilane mine... :twisted:

#99778  av Mr2Nyter'n;p

FireWalk skrev:
Mr2Nyter'n;p skrev:Oi... Forstår nå at jeg bor på feil plass... :D En sånn dag hadde jeg levd på ca resten av året :P

hehe! ja du bor på FEIL plass! :P skulle ikke du flytte hit da? :P kanskje den neste tråden handler om deg... :lol: jeg har gjort det til et poeng å ha med meg digital kamera når jeg går ut.. man vet jo aldri hva som skjer 8)
Hehe.. Godt se at det finnes likesinnede der ute ihvertfall.. Og det blir flyttings... Plutselig faktisk :wink: Tror det er best å spare ts-ogn'ere med tråder om meg igrunn :P Ser ut som at sw20 har draget på damene da.. Satser på at han gir kurs i denne kunsten?

#99780  av sw20

ja...men kjører du ikje mr2 du og????

#99784  av Mr2Nyter'n;p

Hmm... Du mener at Mr2'en har draget for meg? Ut og teste :!: :D

#99789  av FireWalk

hehehe... SW20 liker litt STORE damer da skjønner dere vel.. :lol:

SW20: ja også da du spurte: hva er det som er under her? ho: det er blomsterbeddet mitt som er der! jeg: det VAR blomsterbeddet ditt.... :P
hehe.. not any more liksom.. :P

dette bildet du ville ha? :)
Vedlegg
P1010013.jpg
P1010013.jpg (23.96 kiB) Vist 1401 ganger
spinning :P
spinning :P
P1010109.JPG (23.16 kiB) Vist 1401 ganger
P1010092.JPG
P1010092.JPG (37.17 kiB) Vist 1401 ganger