TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• JIPPIIII!!! det skal bli en herlig sommer!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9944  av RumpShaker

BOMEX delene og 94 baklykter ligger klar til forsendelse i Japan!!! :D :D
Må bare vente på at dei skal få TRD qickshift kit'et og APEXi filteret inn før det blir sendt... :(
Så om en måneds tid skal vel alt være lakket og montert :twisted:
Etter det har jeg sinssykt lyst på MR2 treff. :D (Dagali ryktes det jo om)

#9945  av Burnout

kult for deg;) hva måtte/må du betale for dette da..?

#9946  av RumpShaker

Full pakke kostet meg ca 12500,- før det kommer til skattehelvetet Norge.

Slipper heldigvis unna i tollen fordi jeg importerer det gjennom firmaet jeg er medeier i :twisted: :twisted:
Er deler til firmabilen i regnskapet... :D hehe

#9947  av Burnout

konge det slik skal det være;) :D

#9948  av RumpShaker

Klart det! Betaler nesten 10.000,- i skatt pr mnd, så hvorfor ikke prøve å få noe igjen for det... 8)

#9949  av Burnout

jo så absolutt...hvilken modell er dette det er mk2 sant??

#9950  av RumpShaker

Jepp!
92 modell (produsert 06/92)

Du kan jo se den under eier-sidene (Kjetil Kvalheim) :D

#9962  av MR2turbo

bra at de nærmer seg, da :) Skal de sendes med fly?

forresten, jeg tror du må beregne mere enn en måned for å få det ferdig.. var mye arbeid å få passformen perfekt.. :P Skal du gjøre det selv?

Regner med at bilen din blir flott etterpå!
Men syns jo at det er litt synd at du valgte akkurat det samme som meg da.. :wink:
... men det er jo sånn man må regne med, kan jo ikke være alene om alt heller.. he he :D

Lykke til!!

#10004  av RumpShaker

VELDI bra at det nærmer seg! Det sendes med fly ja. Direkte fra Japan...

Det står på BOMEX sine sider at passformen på deres deler skal være helt perfekt. Viss ikke, er det kopier... Men det varierer vel. Du har vel det originale BOMEX stempelet på innsiden av fangeren, Markus?
Gjør nok det meste utenom lakking selv ja.

Bilen blir nok MORRO :twisted: den jah!

Du skulle fått copyright på bilen din da, så slipper du kopier... :wink:

#10032  av MR2turbo

hehe.. alle skryter på seg at deres kit har perfekt passform.. men de fleste ser ikke ut om man ikke gjør mye forarbeid med dem, elles så passer de ikke på engang.. :)
Har jo hørt om en og annen som har trodd at de bare kan lakkere og sette det på, men alle har fått seg en god overaskelse når de ser hvor mye arbeid det er..

Jeg har Orginale bomex med innstøpt bomex merke og signert av han som støpte den..

Så er det jo sånn at glassfiber lever endel så du får aldri den finishen på det som du gjør på stål eller plast..
Du skulle fått copyright på bilen din da, så slipper du kopier... ;)
Hmm kansje jeg skulle gjøre det, ja.. :twisted:
men du skal vel ikke kopiere skal du vel? Hva er planene?

#10034  av RumpShaker

Må sikkert gjøre litt forarbeid da... Må vel nesten se når delene kommer! :)

Rart at en må gjøre så mye, når delene skal være spesialtilpasset bilen. Men man må vel gjøre litt for å få det perfekt. Ingenting er som en godt gjennomført bil!

Skal nok ikke gjøre helt det samme som deg, blir bare en forsiktig etterligning 8) Blir bare samme front og sideskjørt... I originalfargen!

#10050  av Burnout

dere to er ikke de eneste,eller 1 til å skaffe dere dette heller da...Hehe sikkert haugevis av andre,i alle land. :wink:

#10054  av erling

Reiser man over dammen tyter Bomex utav øra på folk.. :D

#10065  av jensi

Ikke vær redd Markus.
Du har jo motor som passer til utseende :wink:
Såg bilen din på lørdag nede i Sandnes parkert ved Vågen.
Ingen som gikk forbi som ikke stoppet og gikk en runde rundt.
Mr2 en din vekker mer opmerksomhet en alle de gammle amerikanerne som puttret forbi etter en burnout. :D

Jensi

#10081  av RumpShaker

jensi skrev:Ikke vær redd Markus.
Du har jo motor som passer til utseende :wink:
Hmmm... er noe i det jah! Må vel smelle til med en turbomotor etterhvert også jeg da! :twisted:
Men, det blir med APEXi filter og TRD quickshift kit prestasjonsmessig for øyeblikket.
Lommeboka som styrer! :cry: