TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Klistremerke pÃ¥ frontruta

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #98985  av CelicaDeath

Hvor gjør de dette? Er det veldig negativt? Hvor mye koster det? med tekst? Vanskelig å få bort?

#99002  av Azrael

Pris varierer fra sted til sted, og alt ettersom hva du skal ha. De fleste som driver med grafisk design gjør det nok. Det er ikke spes vanskelig å få bort.

#99006  av Ace

Har en kompis som jobber med mekking av merker etc for et reklame byrå.. folie merker osv.

størrelse og bling bling er vel det som egentlig teller på pris.... Kan forhøre meg om en pris hvis det skulle være noe interesse.

#99038  av memo

for et merke i frontruta blir det vel rundt 300 kr ca..
om man skal ha chrome/krom osv vil det bli noe dyrere selvsagt..

det er ikke vanskelig å få bort.

og ja, jeg mener det er negativt/ser teit ut ;)
med mindre man velger det som står med omhu.

#99105  av CelicaDeath

Vel....har jo kallenavnet mitt da...Som jeg oxo bruker på forumet....men jeg skal ha et utkast først å se hvordan det ser ut!

#99169  av FireFox

Betalte 350kr for merke med skrift på gamle carina`n min

#99173  av Erlend

Peneste klistremerket du kan ha i frontruta er et i bilens farge. Ser spesielt bra ut med sort klistremerke hvis du har sort bil. Vær oppmerksom på lovligheten av et sånt klistremerke, går det for langt ned kan du lett risikere å bli stoppet - hvis ikke det er ulovlig i sin helhet da (mest sannsynlig ;))

#99279  av CelicaDeath

tenkte å ha sølv, eller "grå" da....så ha skriften i svart....hvordan tror du det ser ut?

#99280  av CelicaDeath

Noen folk på jobben har sagt at det er vanskelig å ta av...dersom du er ufornøyd.....men jeg vet ikke jeg..... kan da ikke være ulovelig? man bruker det jo som en solskjerm? :P

#99300  av Neemi

Som tidligere nevnt så er det ok så lenge det ikke er for langt ned.
Skal ikke ødelegge sikten heter det seg.
Vet om mange som har måttet ta det av når de har levert bilen på eu-kontroll.

Du skal opp til GT4 CS på lørdag skal du ikke?
Hvis dere ringer meg da, så skal jeg prøve å sjekke pris for deg til da.
Har en bekjent som fikser sånt.
Vet du omtrent hvor stort det skal være? Og skjønte jeg det rett om du skal ha grå stripe under med nicket ditt i svart på?

#99315  av memo

jo, det er ulovlig. stopper purken deg, må du nok rive det av, enten du vil eller ikke. gjerne på stedet.

det har ingenting å si hvor lavt det er, enten det ikke går lengre ned enn solskjermen osv osv gjør..

jeg har laget min del av disse, så jeg burde vite det :)

#99372  av mr_2

memo skrev:jo, det er ulovlig. stopper purken deg, må du nok rive det av, enten du vil eller ikke. gjerne på stedet.
been there,done that :evil: :evil:
Jeg blir forbløffet over hvor lite onkel blå har å gjøre for tiden :roll: