TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem kommer pÃ¥ torsdag da??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9846  av Burnout

hvor finner jeg den da??

#9849  av Burnout

åhh gleder meg til å se den på torsdag,må få meg en liten passasjer tur? :wink: lyden er vel syk k&d filter og effekt anlegg aiai det er jo K&d filter i ronny sin zx også..hvor langt kan du dra den på 1. 2. og 3. gir da??

#9850  av Amund

8250rpm1 hehe. dårlig synkronisering i andre, så 4000 rpm er maks i første. tror jeg når ca 100 i andre og mellom 140 og 150 på 3. er i grunn mere opptatt av å følge med p åveien når en driver med slikt... dessuten er det ikke lov å kjøre i mere enn 80....... :roll:

#9851  av Burnout

hmm men brodern sin original går jo 100 ¨på andre samme som din men den drar til omtrent 160 på 3..

#9853  av Amund

muligt den går 160 på tredje, har i grunn ikke sett etter...

#9855  av Burnout

merkelig,dette er jo noe jeg trodde alle bemerket seg,,

#9897  av Burnout

ahh nå er det digitale kameraet på plass.

#9899  av Amund

fattern tok med seg sitt digitale kamera på tur i går, så det får jeg ikke låne.. :?

men fikk i det minste låne dama sitt aps kamera. funker det også...

#9900  av Burnout

jaja da får jeg filme deg da :wink:

#9987  av Amund

fant du bilen min? var flere folk enn regnet med, i vert fall veret tatt i betraktning...

fekk ein i fra voss til å filme litt i bagasjerommet mitt, han likte forsterkeren, og mente at jeg hadde begynt veldi bra med anlegget...! 8)

#10027  av Burnout

jaja fant,og filma den..Hadde tenkt å snakke til deg men...Fikk nå filma den en god del,var itrolig fin i lakken og slikt.Synd du ikke rusan eller sladda litt da(skuffa).

#10151  av Amund

rusa'n jeg! men da var sikkert ikke du der... var du en av de som svirra rundt med kamera? hehe... er ikke så veldig fin i lakken da... er polert for mye=slitt lakk. og litt rust i skjermbuer bak... men pussa på den natta før treffet ja! :wink:

legger du noe av det du filma ut på nettet? hadde jo vert kjekt og sett... :roll:

#10152  av Burnout

ja gikk der med bilen din å filma en stund tror du la merke til meg :wink: hehe hadde liksom tenkt å gå bort...nei trpor ikke jeg kommer til å legge ut på nett men her er noe http://www.nib.online.no/anders/Lagunen2003.avi..

#10226  av Amund

Du skulle jo kmomt bort og slått av en prat. Jeg biter ikke, bare bjeffer litt.. hehe :lol:

Så skulle du fått høre lyden i motoren og sånt...