TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mkV?!! ...eller GT3000/GT3500?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9827  av @lpher

Endelig ser det ut til at Supran får en arvtager!!

Fant dette utklippet på et Supraforum....

...og dette verken ser eller høres helt usannsynlig ut,
i motsetning til alle de andre lugubre photoshop jobbene av 'ny supran'
som har svirret på nettet siden 98 ;-)

@lpher
Vedlegg
supra_1740_9830430.jpg
supra_1740_9830430.jpg (102.74 kiB) Vist 820 ganger

#9832  av Burnout

den er på alle bil forumene nå for tiden...personlig syns jeg den er totalt smakløs :(

#9835  av Amund

ser ikke så verst ut den der da.. men liker de gode gamle best jeg..!

#9837  av Burnout

ja de gamle er best eller de over 90 er kulest..er en på jæger som har en grå 86 mod..

#9839  av Amund

har en kompis som holder på og fikse sin -88. begynner og bli rimelig fin etter hvert!

#9843  av @lpher

Amund skrev:har en kompis som holder på og fikse sin -88. begynner og bli rimelig fin etter hvert!
Synes 94 modellen er finest jeg ;-)

Smakløs?
Tja...du kan så si....jeg synes ikke den ser så ille ut jeg ;-)
Bare den ikke blir fysisk mindre enn mkIV så, så tror jeg at jeg kan venne meg til det meste ;-)

@lpher

#9845  av Amund

94 modellen syns jeg også er finest, men de ligger litt høyt i pris for folk flest.. mk3 er ikke stygg i vert fall! 8)

#9854  av CelicaTurbo

slike konsepttegninger er jo som regel passe sprø mens når bilen kommer på markedet viser realiteten seg ofte å være ganske annerledes og mer uskyldig :)

#9866  av @lpher

Amund skrev:94 modellen syns jeg også er finest, men de ligger litt høyt i pris for folk flest.. mk3 er ikke stygg i vert fall! 8)
You got that one right! ;-)

Min påstand er at faktisk alle generasjoner av toyotas sportslige biler (celica/mr2/supra) har sin egen sjarm....med andre ord...til sitt bruk og i sin prisklasse...am i right, or am i right? ;-)

@lpher

#9869  av @lpher

CelicaTurbo skrev:slike konsepttegninger er jo som regel passe sprø mens når bilen kommer på markedet viser realiteten seg ofte å være ganske annerledes og mer uskyldig :)
So very true..

Som jeg nevnte istad så florerer det av "konseptbilder" av supran ute på nettet...har gjort det i lang tid....men denne er ihvertfall ikke hjemelaga av en fjomp med en hacka versjon av photoshop og litt for mye fritid på henda ;-)

...og som CelicaTurbo nevner her....det er, OM det er reelt,
KUN snakk om et konsept...so fear not! ;-)

@lpher

#9913  av CelicaTurbo

ingen grunn til panikk nei :)

men er spent på hvordan bilen blir seende ut om den kommer da? :)

#10063  av Erlend

Tøft! "A modern interpretation of the 2000GT" :) Liker ikke den fronten der, dessuten ligna hele bilen litt vel mye på Nissans 350 Z, men ellers ser det jo ut som et skritt i riktig retning, spesielt den biten med 2000GTen.... :twisted: Blir spennende å se!

#10117  av CelicaTurbo

Er ikke 2000GT "forelderen" til Celica egentlig? Ikke at det har noen betydning for denne mulige konseptbilen egentlig :)

#10147  av @lpher

CelicaTurbo skrev:Er ikke 2000GT "forelderen" til Celica egentlig? Ikke at det har noen betydning for denne mulige konseptbilen egentlig :)
Var nok Suprans grandfather det ja...men nå skal man jo huske på at Supra og celica var samme bil i starten også da...så sånn sett er den også celicans forefather ;-)

@lpher

#10173  av CelicaTurbo

hm, stemmer det ja.. er jo tilogmed en bil som heter "Celica Supra" :)