TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem kommer pÃ¥ torsdag da??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9811  av Burnout

jeg skal opp men hvordan det er et mysterium :(
Noen som har et ledig sete kanksje bor 15 min fra målt i bil tid asså :D :?: ?

#9812  av Goose

komme hvor? på hva?

#9816  av Amund

vårmønstringa i bergen du mener?

skal opp der, men har allerede fylt opp bilen... ( som om det er plass til så veldig mangen..)

kjenner du ingen som skal opp der da? og hvor holder du egentlig til?

#9818  av Burnout

hehe dumt å ikke si at det var snakk om vårmønstringen i Bergen det var snakk om..Kommer meg alltids opp :? i værste fall får jeg ta brodern sin mk1 og kjøre uten lappen..

#9821  av Amund

brodern sin? hva er det for en bil? farge? hvor går den henne? han får vel kjøre deg da.. hehe :roll:

#9824  av Burnout

han reiser i nordsjøen imorgen så :cry: men får låne kameraet hannes.er en 86 mod mr2 hel svart original 3 toyota felger og en original felg etter en litt vel stor breisladd.Bor nå på minde Ved vegg i vegg med minde trelast som jeg jobber :D ..Syns bilen er drit fet jeg,skal finne noen bilder jeg hadde for en stund siden men har formatert maskinen etter dette..

#9826  av Amund

den er det en god stund siden jeg har sett! sjelden den er ute å kjører? sees sikkert uansett på torsdag. klarer ikke å vere så lenge vekke fra bilen om gangen.. hehe :roll:

#9829  av Burnout

så du har sett den asså...Nei den er ute å kjører 24t i døgnet men mest opp mot midtun/nestun og en sjelden gang ut i dalen der jeg bor da..til og m,ed da rådelageret røyk nå for noen uker siden sto den ikke lenge stille,stå parkert med minde..

#9833  av Amund

vel, farter jo en del rundt i bergens området da.. får jo med seg en del.. hehe

#9836  av Burnout

hehe,det sier alle kompisene mine og..Så din bror på nesstun igår, det er standard.Ellers er det bare alle de som sier så din bror sladde/kjøre gris/kjøre vilmann osv...Han skal forresten selge nå men gidd ikke legge ut for salg,hadde jeg hatt peng skulle jeg kjøpt den.

#9838  av Amund

du får den for 25-30.000? grei bil og ha da..! hehe 8)

#9840  av Burnout

ja det er en bil jeg SKAL ha.Han påstar han skal ha 40 for den men den ekke den verdt så..han skulle kjøpe den først av en fyr som skulle ha 35 men så kom den på 25 hehe knust rute totalt ødelgat forskjerm,++.Dette er fiksa +en baksjerm og støtfanger etter en påkjøring..

#9841  av Amund

får kanskje 35 for den dersom den er bra, og han er heldig... måtte gi 40 for min i fjor, men den er med t-tak og diverse annet knask...

#9842  av Burnout

Ja men forskjermen eller skjørtet er ganske rustent på hans.

hva er gjort med din da(nyskjerrig)..

#9844  av Amund

se på topp ti lista for eiere, min ligger på 3 plass tror jeg. der kan du se det meste som er gjort med bilen.. pluss noen bilder.

fikk på senkesettet og koni'ene på fredag. KONGE! hehe 8)