hehe... knall side.. var vel et forsøk på å være morsomt. Det eneste jeg har å si etter å ha lest den der er følgende:
Import Cars som det kalles (euripeiske og spesielt japanske biler) har tatt veldig av I USA etter de Fast and the Furious filmene. Som vi alle vet er Amerikanere ekstremt patriotiske av seg. Alt som ikke er MADE in the US of fucking A er dårlig dritt som ingen vil ha om de får betalt for det engang... De nekter å innse at Japanere faktisk lager veldig gode biler, og ofte bedre biler enn amerikanerene.. At nå mange amerikanere går og kjøper "japse-biler" etter disse filmene liker mange der borte svært dårlig..
Den siden der er jo et dårlig forsøk på å prøve å disse japanske biler.. at de har dårlige motorer osv osv...
det hele bunner ut i en ting: Sjalusi...

så enkelt er det...
Når noen ikke liker noen så begynner de automatisk å sette ut rykter for å sverte den personen... eller bil produsenter i dette tilfellet
"RICE BOY" vil jeg jo ikke si noen av de bilene der kan asosieres med. en "RICER" er jo det samme som en råner som ar en gammel volvo, senker den, setter på en enorm vinge og masse klistremerker for at bilen skal SE rask ut, men som amtidig ikke løfter en finger for at bilen faktisk skal gå noe bedre... faktisk, alt de ekstra utstyret de setter på bilen gjør at den går saktere enn normalt....
Bilene in Fast and the Furious er jo Sports biler som er trimmet til det vanvittige... de er det MOTSATTE av Ricers... hehe.. så hele den siden der som prøver å disse disse bilene ved å kalle dem ricers samtidig som de insinuerer at folka i filmen har lite peil på bil og at det ikke er noe under panseret på en japse bil generelt? vel.. de BÆSJER på leggen! hehe..
disse bilene er det motsatte av det de påstår de er
men morsomt da.. når noen lager et sånt dårlig forsøk på å disse disse bilene så røper de jo samtidig at de er sjalu og at de føler seg truffet selv... så jeg sitter her og gliser med tanke på at de har skutt seg selv i foten, og at amerikanske patrioter faktisk IRRITERER seg over disse bilene....
hadde de ikke irritert seg oer dem så hadde det jo betytt at amerikanske biler var totalt overlegen

men det er de tydeligvis ikke!
så hipp hipp hurra for japanske biler sier nå jeg.. hehe.. Har aldri hatt noe til overs for den amerikanske patriotismen uansett.. syntes den er hakk høl i huet...