TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• The ultimate rally-For deg med GRYN...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #96513  av 2000celica

Kan ikke si jeg forstår hvorfor jeg fikk denne, men er det andre her inne som har mer enn nok gryn og en grom kjerre, så...
The Ultimate Rally - Summer 2006

To the best drivers on earth:

The Ultimate Rally is the world championship of street racing.
7 days, 3000 miles, 200mph and US$ 2 million prize money.

If you are a fast driver with a powerful car & balls of steel
checkout our official website: http://www.ultimaterally.com

The Ultimate Rally is limited to 100 cars and the entry fee
is US$ 30,000. See our terms & conditions and apply here:
http://www.ultimaterally.com/application.html

Join our official Forums at http://board.ultimaterally.com
and learn more about this next generation Cannonball Run.

Greetings,

Kimble
Founder of the Ultimate Rally.
http://www.kimble.org

#96516  av CelicaTurbo

Et nytt Gumball Rally lignende arrangement da, og appåtil arrangert av personen som har vunnet flere av løpene og personen som er aller mest kritisk til Gumball av alle deltakerne (Kimble). Han laget jo en egen infoside om alle ulykkene i forrige Gumball som en protest mot at arrangørene av dette prøvde å dysse ned alvorligheten til ulykkene ;) Dette tyder jo på at Kimble har sett seg lei av Gumball og vil prøve å arrangere noe bedre selv da :)

#96633  av cameleon

Jeg personlig skjønner ikke logikken i det med kimble og hans reaksjon til alle ulykkene i gumball jeg da. Er jo veldig bra at folk ser alvoret i ulykkene og mener å overse slike ting er forferdelig, men The ultimate rally er jo mer eller mindre samme consept, samt at vinneren får en haug med penger. Er jo ganske logisk at folk kjører fletta av bilene sine for å komme som på førsteplass hehe. Desto fortere man kjører, desto større er sjangsene for ulykker :P

#96712  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:Et nytt Gumball Rally lignende arrangement da, og appåtil arrangert av personen som har vunnet flere av løpene og personen som er aller mest kritisk til Gumball av alle deltakerne (Kimble). Han laget jo en egen infoside om alle ulykkene i forrige Gumball som en protest mot at arrangørene av dette prøvde å dysse ned alvorligheten til ulykkene ;) Dette tyder jo på at Kimble har sett seg lei av Gumball og vil prøve å arrangere noe bedre selv da :)
...eller vil ha alle deltagerne hos seg selv i stedet og tjene litt penger og få litt oppmerksomhet. Trokke mr Kimble bryr seg så veldig om konsekvensene av disse ulykkene, han er vel av de som tar minst hensyn til de rundt seg, og har vel selv totaltvraket bilen sin i løpet en gang. Dobbeltmoral kalles slikt. Men hva kan man vente av en som har drevet med hacking, laget så stor business av å drive firma innen sikkerhetsbransjen før han igjen begikk ulovligheter og bedrev litt mye innsidehandel og lurte en haug av aksjonærer/investorer. Han har vel sittet inne for dette også nylig.

Men sikkert kult å delta om man har ræva full av penger og ikke bryr seg så veldig om at man utsetter andre for en kjemperisiko :wink:

#96715  av CelicaTurbo

nei jeg har vel ikke akkurat noen stor tro på Kimble heller, det var vel helst det jeg mente med tanke på at fyren som en aktiv kritiker av gumball også er en aktiv vinner i samme løpet, og du vinner ikke det løpet der ved å følge fartsgrensen og være snill gutt :wink:

#96717  av jan-erik

CelicaTurbo skrev:nei jeg har vel ikke akkurat noen stor tro på Kimble heller, det var vel helst det jeg mente med tanke på at fyren som en aktiv kritiker av gumball også er en aktiv vinner i samme løpet, og du vinner ikke det løpet der ved å følge fartsgrensen og være snill gutt :wink:
Nettopp.... helt enig :wink: De hadde vel tillatelse av kongen i Marokko og kjøre så fort de ville, men utifra videoer jeg har sett så gikk det ganske fort i Spania og Frankrike også, og der er det vel ikke akkurat fri fart.