TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommer Felgene er pÃ¥, etter MYE om og men :P

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #96620  av egotrip

Endelig har det smelta nok til at jeg turte å smelle på sommer felgene ! :D

Hadde kjøpt meg en jekk fra Prix ( ja av alle steder) samme type som på biltema/claes Olhson osv.

fikk jekka opp å satt på ene fram dekket . startet deretter på bakhjulet.. trur dere ikke den skjærte seg totalt. fikk den hverken opp eller ned :X

Heldigvis hadde jeg med meg toyota orginal jekken, og den var akkurat høy nok til at jeg fikk fjerna prix jekken :p

SKal ikke være lett ! :P

men nå har jeg endelig fått på sommerfelgene og knipset et par bilder etter stylingen har blitt montert :) ble relativt fornøyd; men det skulle vært 17" :D
Vedlegg
sånn, ble den i dagslys :)
sånn, ble den i dagslys :)
album_pic.jpg (120.77 kiB) Vist 233 ganger
Sist redigert av egotrip den 30 mar 2005 08:52, redigert 4 ganger totalt.

#96621  av kaimagne

Har fått på sommerfelgene jeg også! Stor lykke! Må ut en snartur nå for å kjøpe brød og råne litt... ;)

#96643  av CelicaTurbo

Tøffe felger det der.. :) Tenker jeg bytter til sommerdekk de nærmeste dagene selv :)

#96658  av GT4 CS

Kan anbefalles, man blir bare SÅ glad da man tar løpefart og pælmer vinterdekka innerst i garasjen hehe

#96663  av sindrejl

uff.. ja jeg har styggere felger på sommerdekka enn vinterdekka :/

#96670  av Neemi

Var en befriende følelse å få på dekka igjen på bilen og ta den ut og vaske den. Hvertfall helt til den ikke ville starte igjen pga dødt batteri når jeg stoppet foran vaskehallen :roll:

Hadde en skikkelig koserunde med kjøring i området i går, og jeg gleder meg virkelig til fler.

#96696  av jan-erik

Deilig å kjøre på sommerdekk. Porsche'n har kun sommerdekk, og har stått parkert i garasjen noen uker nå. Deilig å endelig få prøvd den litt. Måtte snø og is og kuldegrader holde seg langt unna....

#96711  av GT_rider

CelicaTurbo skrev:Tøffe felger det der.. :) Tenker jeg bytter til sommerdekk de nærmeste dagene selv :)
har du ikke bytta enda :?: :wink:

#96713  av CelicaTurbo

GT_rider skrev:
CelicaTurbo skrev:Tøffe felger det der.. :) Tenker jeg bytter til sommerdekk de nærmeste dagene selv :)
har du ikke bytta enda :?: :wink:
Det er knapt mer enn en uke siden vi hadde et lass med snø her i byen ;)

#96723  av Tor

Personlig håper jeg på mere snø jeg :) Må si min bil liker snø og glatte veier.

#96743  av VeilSide

GT4 CS skrev:Kan anbefalles, man blir bare SÅ glad da man tar løpefart og pælmer vinterdekka innerst i garasjen hehe
Personlig synes jeg det er lettest å bytte mellom vinterbil og sommerbil enn vinterdekk og sommerdekk :lol:

#96750  av GT_rider

Tor skrev:Personlig håper jeg på mere snø jeg :) Må si min bil liker snø og glatte veier.
Du kan ikke være helt riktig frisk gutt :wink: Det skal være vår nå. Ikke vinter.

#96790  av Tor

GT_rider skrev:
Tor skrev:Personlig håper jeg på mere snø jeg :) Må si min bil liker snø og glatte veier.
Du kan ikke være helt riktig frisk gutt :wink: Det skal være vår nå. Ikke vinter.
Du har FWD regner jeg med :) Jeg elsker og sladde, kan ikke beskrives hvor bra denne bilen er på vinterføre.

#96796  av chris

ah, bytta til sommerdekk i påska jeg også.. HERLIG!!

#96808  av sw20

samme her.. er jo som å kjøre en anna bil....... :shock:
Vedlegg
P1010051.JPG
P1010051.JPG (41.38 kiB) Vist 229 ganger