TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2xMR2 MK2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #95822  av kennethx

Første ble observert på Landås, i nattlands veien. Var en Rød Mr2 MK2 med en blond kvinnelig sjåfør. Kjørte etter ett stykke og tok reg nr, men det klarte jeg slette fra mobilen igjen! :oops: Blinket litt med lysene og svingte av veien...

Nr2 la jeg meg på hjul etter fra danmarks plass, Dette var også en rød MR2 MK2, var en fyr i grønn tsjorte som kjørte. Denne hadde et annet reg nr en den første jeg så i dag! Lå side om side oppover fjøsangerveien før jeg blåste av gårde kåre :)

Noen her?

#96466  av Makken

Jeg er skyldig i å både bruke grønn t-skjorte og kjøre rød mr2 på en og samme gang, så faren for at det var meg er vel meget stor.... Ikke dum lyd i bilen din forresten :)

#96495  av kennethx

Makken skrev:Jeg er skyldig i å både bruke grønn t-skjorte og kjøre rød mr2 på en og samme gang, så faren for at det var meg er vel meget stor....
Prøvde lete etter en plakat med ts-ogn på når vi kjørte ved siden av deg, men fant den ikke. Men du har jo vært regget her lenge jo :)
Du må ta turen på lokale ts-ogn treff vi har av og til ute på skolten. Følg med i treff/møter forum delen...
Makken skrev:Ikke dum lyd i bilen din forresten :)

takk :oops: