TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stygg eller fancy supra MKIV?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#96233  av Kjelliken

:shock: ja ja er det noe og si her da.. annet enn at det er da ikke vits og ødelegge noe som er så pent orginalt og gjøre som dette.. og jeg digger vanligvis styling.. :roll:

#96234  av MR2WideBody

Kul forran, men bak over lysene har den bare blitt direkte ødelagt, så helt jævlig ut, litt tøfft med det hullet i lykta forran til lufting og

#96242  av FireFox

Syntes bilen er helt perverst rå jeg! eneste var at jeg ikke likte helt hvordan bakenden er, eller der hvor vinduet er lissom..

#96348  av sw20

konge....

ein sjikkelig nakkevrider.... :D

#96371  av Levia

Likte ikke fargen. Og de hullene til innsuget syns jeg bare ser dumt ut.

-C-

#96376  av tojo

Fancy nja spesiell iallefall :D
Bilde

#96394  av sw20

blææææææææææææ

såg ikkje bak enden.... den va stygg.....

skulla vert orginal luke og stor carbon vinge på den...

liker litt frekke og spesielle farger e......

#96397  av Goose

For mye halleluja.
Om man er harry så kan man kjøpe en sånnen ;)
Det er jo da bare min mening da :roll:

#96398  av teknikeren

Nei for svarte! Hvilken uhyggelig skjending er dette da? en supra med "noe a là ferrari" bakluke?, forferdelig faege... og hva har de geiteskjenderene gjort med panser og interior=.

*riste på hodet i avmakt*

#96418  av Tor

Pistasj IS farge, og spesiell passer vel denne bilen bra,

#96424  av celicat23

Lakkere den i annen farge, få på orginal bakluka, noen andre felger, og en vinge så er bilen "redda".

#96459  av @lpher

Iiiiiiiiiiiik! :) Hold den doningen langt unna meg ihvertfall! :D Stakkars supra! :)

#96461  av cameleon

Da ville jeg MYE heller ha hatt den røde Porschen i høyre hjørne av bildet :D

#96467  av kaimagne

teknikeren skrev:en supra med "noe a là ferrari" bakluke
Ligner vel mer på en Corvette Stingray bakfra enn en Supra... http://pages.infinit.net/cybergem/redve ... vette5.JPG