TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Familiebil. Ikke nødvendigvis toyta.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #96173  av Levia

Som noen kanskje har fått med seg så må jeg selge min kjere Celica for å få tak i en bil med fire dører.

Kan noen hive inn noen forslag, jeg tror jeg har sett meg blind på et par modeller...

Kriterier: Maks 100k, gjerne litt omph ;) , ikke stasjonsvogn, gjerne sportslig utseende

Jeg har allerede vært innom både Camry og Carina i tankene mine og det er en av de jeg heller mot akkurat nå. Men hvis noen har noe (bedre) forslag så tas det imot med takk :)

-C-

#96183  av CelicaTurbo

Tja, det blir vel som å banne i kirken men hva med Opel Vectra? Min mor har en 98-modell av denne med 1.6 liters motor. Den har vært helt problemfri siden hun kjøpte den ny og den er ganske ok å kjøre, dvs, setene kunne vært litt bedre for oss som er vant til sportsseter, greit understell med tanke på humper og slikt, men den kunne vært litt mer stabil i sving. Motoren er overraskende sterk på mellomturtall men dauer dertil fort av i høyere turtall, bilen har godt innebygget stereanlegg med styring av alt fra rattet. Du får disse i 98-99 modeller for under 100.000..

#96210  av @lpher

"dont stray to far from the path!" :D

Btw...hvem er det som jobber på City Syd?

#96245  av Levia

Kristin jobber på Cubus.

Har sett litt på Opel Omega V6. Noen som har noe å si om den?

-C-

#96246  av Gjertsen

hva med en avensis ? får jo dem i tøfft karosseri samt ok priser, for ikke å snakke om driftsikre som toyota er :D

#96249  av bose

sier gutten som har kjøpt seg Caddy :lol: :lol:

#96250  av Kebab gud

du vil ikke ha en opel *bruke Jedi kreftene*

#96255  av sindrejl

kom igjen da!! LEXUS!! legg i 200k så har du is200 :D

#96256  av sindrejl

Kebab gud skrev:du vil ikke ha en opel *bruke Jedi kreftene*
hihi ;) Du vikke ha opel om du er ute etter driftssikkerhet.. dessuten er Maskinagentur dyrest i landet på deler :/ Trust me I know.. fattern til dama er delelager sjef der.. sykt dyrt på alt av reperasjoner og alt..

#96258  av Gjertsen

bose skrev:sier gutten som har kjøpt seg Caddy :lol: :lol:
Har sine grunner til at jeg måtte bytte ut carlosen vettu Tassen :lol:
Kjøpt leilighet nå, og med en forsikring på 13.000 i året samt en bil til 140 lapper blir litt i overkanten av hva jeg hadde budsjett til.
samt caddy er en genial arbeids bil for meg som er Håndtverker vettøh :D

#96271  av GT_rider

Skulle hatt hiace vettu :D

#96273  av Christian

Er jo ille å skryte for mye av opel, men en vectra er nok ikke så dumt. En kamerat av meg hadde en som fikk MYE juling, ufattelig at den gikk så lenge som den gjorde :shock: :lol:

Gode å kjøre er de også og deler finner man jo nesten over alt :)

#96280  av Gjertsen

Christian skrev:Er jo ille å skryte for mye av opel, men en vectra er nok ikke så dumt. En kamerat av meg hadde en som fikk MYE juling, ufattelig at den gikk så lenge som den gjorde :shock: :lol:

Gode å kjøre er de også og deler finner man jo nesten over alt :)
Vectra ja. får jo dem i hissig type og.
erre ikke no V6'er eller no da i den hissigste vectran? eller er jeg borti bloksberg og plukker blåbær nå? eller var det hvitveis?

EDIT:
Æ hadde jo faen meg rett. ikke dårlig.
denne ser jo bra ut. koster rektignok 128k da.
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=661686

#96291  av @lpher

teknikeren skrev:Hva med denne fine avensis stv?
Denne med Celica-felger på...kan bli ganske kul :)