TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Værsting mr2 mk2 turbo i trondheim? 500hp+??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #95955  av cameleon

Fikk høre dette forleden dag. Er visstnok Bjørnstad bil som har uttalt seg om dette. Noen som føler seg skyldig her inne eller som vet om dette stemmer eller ikke?

I så tilfelle må vi vite hvem det er :D

EDIT: Postet denne topicen under småprat/off topic siden jeg var litt usikker på hvor den hørte hjemme :P
Sist redigert av cameleon den 25 mar 2005 06:57, redigert 1 gang totalt.

#95957  av sindrejl

hæ har noen plapret om bilen jeg har bestillt? ;) neida men dette må vi få høre mer om!!

#96026  av @lpher

Hmm...ikke noe jeg har hørt snakk om ihvertfall...men det er en og annen kandidat til slike prosjekt i Trondheim ihvertfall...det er sikkert :D

#96048  av Wishmaster

har hørt at det skal komme en mk2 turbo til byen i løpet av sommeren, høyreratta, widebodykit og no snacks.. vet ikke om det er denne. eieren kjørte en mr2 mk1 (med kompressor) før..men den er vrak nå...

#96066  av cameleon

Wishmaster skrev:har hørt at det skal komme en mk2 turbo til byen i løpet av sommeren, høyreratta, widebodykit og no snacks.. vet ikke om det er denne. eieren kjørte en mr2 mk1 (med kompressor) før..men den er vrak nå...
Det var i dette tilfelle snakk om en som allerede er her :) Jeg ble frakjørt en gang av en mk2 som det tydligvis er kun jeg som har sett. Aner ikke om den har turbo, men den er helt orginal utenom at den har to digre potter bak og wind-splitters montert foran... har sett denne to ganger. meget pen bil!
Om det er den vet jeg ikke da.

#96068  av sindrejl

Wishmaster skrev:har hørt at det skal komme en mk2 turbo til byen i løpet av sommeren, høyreratta, widebodykit og no snacks.. vet ikke om det er denne. eieren kjørte en mr2 mk1 (med kompressor) før..men den er vrak nå...

hehe han fikk aldri montert kompressoren ;) han prøvde å kjøre ifra purken eller noe sånnt og moste bilen når han brukte nos såvidt jeg har skjønnt.. er han med wheelie mr2'en vi snakker om ikke sant? Sønnen til han som driver Wheelie i tr.heim

#96071  av cameleon

sindrejl skrev:

hehe han fikk aldri montert kompressoren ;) han prøvde å kjøre ifra purken eller noe sånnt og moste bilen når han brukte nos såvidt jeg har skjønnt.. er han med wheelie mr2'en vi snakker om ikke sant? Sønnen til han som driver Wheelie i tr.heim
tror nok det stemmer ja :wink:

#96088  av @lpher

Aha..så han Wheelie-innehaveren har flere sønner med andre ord? :)

Var ihvertfall ikke Sølve som kjørte den mk1 mr2'en :)