TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 MKII klassisk feil pÃ¥ Nurburgring - ouch!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #95709  av jan-erik

Fant denne linket til på Porsche forumet:

http://www.ringology.net/bunny-mov/mr2- ... nkreuz.avi

Ã…rsak...

http://www.ringology.net/bunny-mov/SXslide.wmv

Velg "lagre som"

En Porsche 911 samme sted som kommer heldig fra det, legg merke til lydene i bilen :-)
http://hatzenbach.free.fr/mov/964-360.wmv

#95714  av Rolfis

Fikk ikke de 2 første å virke, men kan tenke meg det var en del ratting i den Porschen ja :)

#95722  av sindrejl

oppgitt! :( De to første fungerte ikke og den siste har visst en syk codec som definitivt ikke virket hos meg :(

#95728  av Rolfis

sindrejl skrev:oppgitt! :( De to første fungerte ikke og den siste har visst en syk codec som definitivt ikke virket hos meg :(
Gå hit og last ned fullversjonen så skal du ihvertfall få til å se den siste :D

#95744  av CelicaTurbo

Har sett videoen med MR2'en tidligere, skjedde vel for en tre-fire år siden tenker jeg. Meget synd med bilen, men man ser jo på video nr2 at den svingen ikke er helt heldig når man kommer over en bakketopp. Mange som kanskje ikke er klar over at svingen er såpass krapp, eller er klar over hvor mye veigrep man mister idet man går over en bakketopp på det viset.

Jeg skal flytte til Halden om noen måneder og tidligere når jeg kjørte inn den veien der fra E6 til Halden så lurte jeg på hvorfor i all verden det var så mange fotobokser langs den korte strekningen, men etter at tanken fikk satt seg litt i skallen så forstod jeg at det der er en heller kjip strekning å kjøre fort for det er flere slike mindre bakketopper med sving hvor mange lokale helter trolig har havnet utfor veien..

#95745  av post_mortem

gøy å se alle gjør samme feilen.

#95760  av TurboKnut

CelicaTurbo skrev:
Jeg skal flytte til Halden om noen måneder og tidligere når jeg kjørte inn den veien der fra E6 til Halden så lurte jeg på hvorfor i all verden det var så mange fotobokser langs den korte strekningen
Det har nok sikker noe med at vi Østfoldinger er så PR-kåte...

Trøst deg med at det skal komme enda flere bokser.

(Strekningen har vært veldig ulykkesbelastet)

#95768  av kennethx

Her virker alle 3. Nasty sving :shock:

#95779  av Rolfis

Strange!! Gikk greit å få de ned med Internet Explorer, men Opera - ikke tale om... :evil:

#95792  av Fredrik

Lasta ned med Opera jeg... Og alle tre funka fint..

Kjip sving! Han som kjørte Porsch`a som gikk rundt, var litt letta for å unngå autovernet tenker jeg :lol:

#95829  av AndreasH

Legg merke til at MR2'en og Porschen gikk inn i svingen fra venstre.
Da blir svingen dobbelt så krapp!
SX'en gikk inn fra riktig side, men glemte å sikte på innern..
Var vel det han mente med brain-fading. :)

#96106  av GT4 CS

Og slipper gassen høres det ut som de gjør rett før sladden også, han i 911´n trur jeg dreit i buksa, jasså celica turbo, skal det bli østlending av deg?