TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort mk1 mr2 & sort mk4 Celica - Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #95090  av @lpher

Traff så vidt på en sort mk1 mr2 & en sort mk4 Celica på vei over bjørndalsbrua her i kveld...i "godt" sig...mon tro hvem dette kan ha vært?! :D :D :D
 #95099  av sindrejl

@lpher skrev:Traff så vidt på en sort mk1 mr2 & en sort mk4 Celica på vei over bjørndalsbrua her i kveld...i "godt" sig...mon tro hvem dette kan ha vært?! :D :D :D
nei luuuurer virkelig :roll: :P

#95103  av Master

Jeg så en grå supra mkiv på tur ut av byen på e6 nordover på onsdagen i litt godt sig :) . Lurer på hvem det var sin ? :roll:

#95128  av chris

Master skrev:Jeg så en grå supra mkiv på tur ut av byen på e6 nordover på onsdagen i litt godt sig :) . Lurer på hvem det var sin ? :roll:
Den ser jeg i godt sig daglig :P :D :D :D

#95141  av @lpher

Grå?! Har vi en grå mkIV i trøndelagen også?!! :D :D

#95183  av Master

chris skrev:
Master skrev:Jeg så en grå supra mkiv på tur ut av byen på e6 nordover på onsdagen i litt godt sig :) . Lurer på hvem det var sin ? :roll:
Forresten Chris, deg ser jeg hver morra og hver ettermiddag ut mot Melhus. Hvor bor du egentlig? Bruker å kjøre til Oppdal av og til.. :lol:

#96793  av chris

Master skrev:
chris skrev:
Forresten Chris, deg ser jeg hver morra og hver ettermiddag ut mot Melhus. Hvor bor du egentlig? Bruker å kjøre til Oppdal av og til.. :lol:
Hehe, jasså, gjør du det ja? kan stemme det. Bor for tiden på Støren, så pendler innover til Bilradiospesialisten nesten daglig. Er ikke hver dag da, for hu jeg er i lag med bor i byen :)

Åssen bil kjører du da? Lett å kjenne igjen min, er ikke så mange som kjører mr2 med oransje parklys ;)
 #96852  av karl234

@lpher skrev:Traff så vidt på en sort mk1 mr2 & en sort mk4 Celica på vei over bjørndalsbrua her i kveld...i "godt" sig...mon tro hvem dette kan ha vært?! :D :D :D
hihi, kan om mulig kanskje hvis muligens være oss ja ;D