TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En liten tankevekker

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93432  av Castrol

Dukker opp på forum litt overalt den filmsnutten der.. Slem kræsj!

Litt info om smellen på www.imprezadriver.com

#93435  av espenk

auch, så ikke godt ut, verken for bil eller fører :shock:

#93442  av GT4 CS

Ble jo kvalm da jeg så den der, og ikke minst lyden bringer frem dårlig minner fra jeg forminsket ene jobb bilen sin størelse på E6 en gang. Sykt og fort han snurret,må jo ha fått vannplaning og kjørt med slitte dekk???

#93549  av Erlend

Auau! Hadde ropt på samme måten hvis jeg hadde vært i hans sted tror jeg...

Synes det virka helt uprovosert, måten han fikk sleng på?!? Nesten rettstrekning og greier, må ha vært vannplaning eller noe lignende... Og bilen lystrer ikke i det hele tatt når han låser rattet, han har ikke noe grep i det hele tatt. Kjedelig situasjon...håper det gikk bra med sjåføren.

#93556  av sleeper

huff da... fort gjort!

#93567  av Fredrik

AUUUU! Det så vondt ut!

Trur han tenkte mer på bilen enn seg sjøl akkurat i det bilen mister feste og ser autovernet....
Har krasja noen ganger i BC og de gangene jeg ikke har kommet igang igjen, er det bilen jeg tenker mest på.. "Hvilke skader har den fått" og "hvor mye arbeid er detta" :roll:
Og ja, jeg har hatt en del harde krasjer på BC-banen (blant annet to takinger).. Hehe!

Uansett, håper det gikk bra med fører!

#93574  av sleeper

Fredrik skrev:AUUUU! Det så vondt ut!

Trur han tenkte mer på bilen enn seg sjøl akkurat i det bilen mister feste og ser autovernet....
Har krasja noen ganger i BC og de gangene jeg ikke har kommet igang igjen, er det bilen jeg tenker mest på.. "Hvilke skader har den fått" og "hvor mye arbeid er detta" :roll:
Og ja, jeg har hatt en del harde krasjer på BC-banen (blant annet to takinger).. Hehe!

Uansett, håper det gikk bra med fører!
BC som i bilcross?

#93576  av Fredrik

Stemmer det :)

#93591  av _speedy

Bilen var forresten en Honda Civic VTEC...Føreren fikk visst vannplaning på bakhjula. Var ikke til stede 30sek etter krasjen, men redningshelikopter kom og hjalp til..

#94823  av Gjertsen

uff sjuk film :( ett mareritt på bane.

Han kjørte jo temmelig fort da, om man ser på speedoen så lå han vel godt over 100 ville jeg sanse. men farlig med vannplaning.
tipper bilen ble spiker jeg. hørte det kom non ugunstige lyder fra motoren etter kræsjen

#94826  av Anders gullstein

Er det ikke kameraet som fikk seg en liten smell da, synes bildet gikk hakkete i takt med lyden etter smellen. Tror det er der de ulydene kommer fra. Ingen som har en Civic her da, som kan se etter hvor mye speedoen viste?

#94890  av Tor

Auda, var stygg den der. Han fikk neppe noe på forsikringen heller siden han kjørte på bane?