TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn pÃ¥ msn...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #94642  av sw20

noen som har msn????

adressa mi e mr2mannen@msn.com

hadde vert gøy å snakka med folk her inne og... :D

#94648  av GT_rider

Har faktisk ikke registrert meg på msn. Burde vel kanskje gjort det :oops:

#94657  av Azrael

min msn er: OGN-s_eidsa@hotmail.com Er underscore ( _ ) mellom s og e, men det skjønte dere vel :wink:
Sist redigert av Azrael den 17 mar 2005 14:38, redigert 2 ganger totalt.
 #94664  av Goose

sw20 skrev:noen som har msn????

adressa mi e mr2mannen@msn.com

hadde vert gøy å snakka med folk her inne og... :D
hvorfor putter du ikke adressen din i profilen...
Se ikonen ved siden av PM ikone.. ;)

Du kan adde meg til msn...

#94668  av Tor

#94682  av FireWalk

husk at det finnes en drøss med "roboter" som scanner igjennom forum som dette for E-mail adresser for så å legge dem til allslags spam-lister... kan være en ide om dere alle legger til f.eks TS-OGN- forran adressen f.eks: OGN-firewalk@adsl.no som forøvrig er min adresse om dere skal poste e-mail adresser på forum. altså minus ogn- :-) ellers er det jo en ide å legge igjen msn adressen på profilen slik at man kan bruke MSN knappen som nevnt over :)

bare et forslag... ? husk at vi har en IRC kanal også. #Ts-ogn på efnet. er blitt en del folk der etter hver, og public window er en kjekk sak som MSN desverre ikke er like funksjonell på.

#94720  av Ã¸xseth

#94738  av @lpher

Goose skrev: Se ikonen ved siden av PM ikone.. ;)

Du kan adde meg til msn...
Ditto :D

#94740  av sindrejl

er bare å adde meg OGN-cyberfish3@hotmail.com
men liker meg best på irc kanalen ja :)

#94743  av Goose

sindrejl skrev:er bare å adde meg OGN-cyberfish3@hotmail.com
Off topic: Er kanalen oppe fremdeles? Hve gang jeg titter innom der er det dødt!

Er samme som de er på msn eller ikke, men kjekt å ha folk added så man kan spørre og slå en prat..

#94745  av FireWalk

er jo alltid folk på irc kanalen? i skrivende stund er der 27 personer. Og dette er tidelig på dagen (kl 14:43)

#ts-ogn Skody
#ts-ogn sindre
#ts-ogn K-DoG
#ts-ogn aWeX
#ts-ogn Saucer[a]
#ts-ogn Majiic
#ts-ogn david_
#ts-ogn Neemi
#ts-ogn bjirnen
#ts-ogn smegol
#ts-ogn zeeker
#ts-ogn fluke^
#ts-ogn terion
#ts-ogn TheStig
#ts-ogn perchr
#ts-ogn FireWalk
#ts-ogn henningl
#ts-ogn maxgets
#ts-ogn Cat[away]
#ts-ogn sex|JOBB
#ts-ogn VipAway
#ts-ogn ninny
#ts-ogn McHsleep
#ts-ogn esp\en
#ts-ogn ts-ogn
#ts-ogn MR2Chris
#ts-ogn X|

er som regel mest prat på kveldstid der :-) Det jeg liker med IRC er at man har et public window der alle kan prate samtidig :-) men MSN er jo kjekt om man skal prate one to one. :-)

#94753  av sindrejl

Goose skrev:
sindrejl skrev:er bare å adde meg OGN-cyberfish3@hotmail.com
Off topic: Er kanalen oppe fremdeles? Hve gang jeg titter innom der er det dødt!

Er samme som de er på msn eller ikke, men kjekt å ha folk added så man kan spørre og slå en prat..
alltid stappfullt der inne.. tror du har gått på feil server da.. husk det er efnet serveren ;)

#94785  av kennethx

Var senest inne å sjekket at alt var vel i går, #ts-ogn på efnet. ellers legg til msn addresse i profilen din, så får du msn knapp som du ser mange her har.

#94786  av Tor

GT_rider skrev:Har faktisk ikke registrert meg på msn. Burde vel kanskje gjort det :oops:
http://www.msn.no

MSN er genailt :lol:

#94789  av Fredrik

Bare å legga meg til for den som vil :)