TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mr2 i Ã¥sane/knarvik

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #94551  av GT_rider

Sett ved ett par anledninger en rød mr2, kjørt av en ung kvinne. Først i åsane og omegn, så i dag i knarvik. Ikke sett skilt annet enn at de er av den nye typen.

Bilen var for øvrig meget pen..

#94570  av kennethx

Du har å forfølge og dele ut ts-ogn visittkort neste gang!!! :shock:

#94576  av GT_rider

Ikke så lett da jeg satt inne i ett klasserom og så bilen sige forbi i dag.. Forresten godt du minte meg på det. Burde nok hatt en bunke liggende i bilen :)

#94614  av 2r-e-rik

ikke for å mobbe eller no.. men vis jeg skule skrevet her hver gang jeg spotta en mr2 så hadde jeg ikke gjordt annet... har vel sett ca 6-7 mr2' å ca tilsvarende med celica'r..

#94640  av Turbotrille

2r-e-rik skrev:ikke for å mobbe eller no.. men vis jeg skule skrevet her hver gang jeg spotta en mr2 så hadde jeg ikke gjordt annet... har vel sett ca 6-7 mr2' å ca tilsvarende med celica'r..
Samme her. :?

#94644  av kennethx

Med unge damer som sjåfør? :shock:

#94646  av 2r-e-rik

kennethx skrev:Med unge damer som sjåfør? :shock:
ser aldri på sjåføren... det er bare bilen jeg ser...
men når du er inne på det... har en veninne som av og til låner bila mine å hun kjører bil sånn som jeg har lært henne å kjøre... hehe..

#94647  av GT_rider

Tingen er den at det nesten ikke finnes mr2 og celica her ute. Jeg er vel den eneste så vidt jeg vet som har slik celica, går en t20 celica med 1,8l, og en mr2 mk2 utenom min.
Derfor.. At det var en ung dame som var sjåfør var jo bare ett pluss :wink:

#94659  av alex007

mener den røde mr2 en er eid av en fra radøy, er vell dama som låner den av og til

Ser den ofte står parkert i skoletiden v knarvik senter

#94769  av GT_rider

Den vet jeg godt hvilken er. Er nok ikke den, har ikke sjekka, men tviler sterkt. Er en gutt som er elev ved skolen der som låner den titt og ofte.. Skal sjekkes i morgen den dag..