TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• mens dere var pÃ¥ japsetreff og kosa dere

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9348  av Dalan

CelicaTurbo skrev:den ene ST205 GT4'en var vistnok bare en ordinær 2.0 liter med byttet panser, ganske skuffende, men det forklarer hvorfor den gikk mistenkelig tregt på banen til å skulle ha rundt 240hk :)
sikker på at det var 2-liter? når jeg dro fra han med en vectra 1,8 16 v (:lol:) var det en 1,8 med hjul som tok oppi hjulbuene :lol: :roll:

EDIT: Hvis det var den rød "Poppe" du tenkte på da ;)

#9368  av MR2turbo

jan-erik skrev:...Markus var med å filmet fra bilen, så for se om jeg får lagt ut noe på nettet, om jeg tørr vise det frem.

Var på Vårmønstring til Sportsvogn klubben på Øvrevoll i dag søndag, og vi var 4 MR2-er der. 1 MK1, 2 MK2 og meg. Markus ble plukket ut til defilering (presentasjon av noen utvalge sportsvogner (8 stk?) i Paddocken på Øvrevoll :) . Markus kan sikkert si mer om dette selv.
Det var morro å sitte på Jan Erik! :) Det var jo pen kjøring, men det var jo bra kjøring alikevel :)

Vårmønstringen på Øvrevoll ble topp for meg da en rep. fra NSK valgte meg som en av de som skulle fram og vise bilen min i paddocken, ja :)
Rett etter kom en Lamborghini Diablo Roadster og rygget opp ved siden av meg.. Skal si det strømmet til med folk, da!! Fikk ikke helt bestemt meg om det var positivt eller negativt.. Ble jo stående i "skyggen" men den trakk jo samtidig masse folk bort der jeg stod ;)
Fikk filmet det, skal legge det ut når jeg er ferdig med Våler filmen..
Skal finne frem noen bilder av det óg..

Syns det var veldig morro å treffe dere som er på forumet :) Christian: Det var jo liv i de folka du hadde med ;) vi trengte det på den ellers så stille Støa camping.. he he!!

Det hadde vært Knall-bra om det var mange som ville være med til Danmark 2-3 august, ja, kansje noen som ikke fikk sjangs til å være med på dette treffet og.. :)
Så blir kansje danskene imponert over oppmøtet :wink:

#9380  av Christian

Jeg vil i allefall prøve å komme meg til Danmark :)

#9386  av arild

Regn med meg i danmark også!
Noen som har en URL eller noe info om treffet?

Kanskje det er mulig og kjøre over broa fra sverige til danmark?

#9389  av MR2turbo

Treffet er i Helsinge, rett nord for København, så via Sveriige og brua over er nok et godt alternativ for oss som er redde for dørbulker på ferga.. :D Eller uansett egentlig..

Hvis du leter litt rundt på denne: http://www.toyotaklub.dk siden vil du finner litt info..

#9411  av CelicaTurbo

Dalan: Nei jeg er ikke sikker på at det er en 2.0 liter, bare at det ikke var noen turbo oppi der, fullt mulig at det var en laber 1.8 liter istedet, fort gikk det uansett ikke (i forhold til hva en GT4 skulle ha gått i) men bilen var fin og eieren kjørte bra på banen han, det var jo ikke mange andre toyotaer der utpå da så vi skal være glad for de som viste seg mer modig enn meg selv hehe :) Men det var "Poppe" jeg tenkte på ja.. :)

#9437  av jumbo

Markus, synes dette danmarksopplegget begynner å høres styggelig ut som "kolonne via Sverige", jeg :) hehe

Bare brems *litt* tidligere foran den neste jernbaneovergangen er du snill :) Ble tatt en smule på senga der ...

#9465  av MR2turbo

tror ikke det er helt borti natta å se på muligheten for en kolonne gjennom Sverige :) Det hadde egentlig vært ganske artig, hadde det ikke?
Bare brems *litt* tidligere foran den neste jernbaneovergangen er du snill Ble tatt en smule på senga der ...
hehe.. vekket jeg deg? Måtte bare.. det var jo en sinnsykt høy kant på minst et par centimeter der!! :lol:
Men for å ikke ende som den svenske- kolonna som det var noen bilder av her tidligere, må vi nok holde avstanden ;)

#9518  av Dalan

CelicaTurbo skrev:Dalan: Nei jeg er ikke sikker på at det er en 2.0 liter, bare at det ikke var noen turbo oppi der, fullt mulig at det var en laber 1.8 liter istedet, fort gikk det uansett ikke (i forhold til hva en GT4 skulle ha gått i) men bilen var fin og eieren kjørte bra på banen han, det var jo ikke mange andre toyotaer der utpå da så vi skal være glad for de som viste seg mer modig enn meg selv hehe :) Men det var "Poppe" jeg tenkte på ja.. :)
ok, da er jeg ganske sikker på at det er en laber 1,8 ja, er ihvertfall det han sa til meg ;)
ja det er jo positivt at han kjørte på banen, samme hvor fort det går ;)
skjønner ikke helt tankegangen til folk som tenker sånn "jeg har jo bare 120 hester (eller noe), derfor kan ikke jeg kjøre på banen).. :roll:
redd for å bli frakjørt? oi, skikkelig nedtur det..

#9522  av erling

Angret litt på at jeg ikke tok meg en liten tur på banen på slutten av dagen.. :oops: Det hadde vært litt gøy. Om ikke annet enn for treffet sin del, det var jo så å si tomt på banen.. Neste år melder jeg meg på kjøring tror jeg. Fint sånn utover ettermiddagen da det er lite trafikk på banen. :) Trenger jo ikke ta helt av utpå heller.. Og ja, jeg vet det var mange som maste på meg at jeg måtte ta meg en tur.. :oops::oops::oops:

#9530  av CelicaTurbo

jeg kommer nok til å kjøre til neste år men venter til det er litt utpå dagen ja. Da skal jeg ha fått strammet opp understellet en del også :)