TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebilrace

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9400  av bose

Er det noen herfra som skal på gatebilracet på Vålerbanen neste helg? (tror det var 24.).
Jeg skal iaffal dit,og det hadde vært kult å møte noen fra forumet. Men rekker ikke å få bilen klar til det,så jeg må nok sitte på med Passaten til en kammerat av meg. :(

#9406  av jumbo

Meget mulig jeg skal opp og kikke en tur, men det blir neppe overnatting i såfall.

#9415  av Christian

Om jeg får råd og tid skal nok jeg opp igjen, men er litt skrapa for penger akkurat nå :?

#9420  av arild

Jeg skal (selvføgelig) også dit ;)

#9421  av bose

Vi må møtes en plass da.Har aldri møtt noen far forumet.Er det noen som skal kjøre? "host host sitte på host host"?

#9422  av Christian

Bilen min skal stå på standen til KK-eksos ble det bestemt i sted :)

Skal antagelig ha med meg Arne "Rebel" :roll: igjen, men jeg kan si i fra om det blir en ledig plass :)

#9423  av arild

"host jeg også? host hark"

:D :D

#9424  av MR2turbo

Tror det blir litt langt å kjøre etter langturen sist helg..
Skal jeg komme meg oppover må det nok i tilfelle bli sammen med noen andre og uten bilen.. :?

#9436  av jumbo

Vel, DERSOM jeg får lagt av meg litt av "gidder-ikke" følelsen jeg har akkurat nå, har jeg nok plass oppover...

Skal si fra rett over helga dersom jeg skal oppover, men jeg lover ingenting enda.

Christian: 25 mil med Arne-rebel forklarer jo en del... :)

Ikke la'n komme for nær bilen med en vinkelsliper nå da!

#9457  av Dalan

jeg skal på gatebil neste helg, kan jo ikke annet når man bor så nære vålerbanen ;)