TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forsikring - Forsikring av Mr2 Turbo

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#939  av erling

5300 i året, fri km, full kasko... Gjennom Norsk Familie Økonomi, prosentløst system. Men de har fått en svarteliste over biler som de ikkje tar inn, tviler på de vil ha nytegning på en MR2, eg utnytta sjansen for snaue 2 år siden da ordningen var ny.  :)  :)

#945  av MR2turbo

Jeg sjekka Norsk fam. økonomi for et år siden og da ville de ikke forsikre min bil... :roll:

#957  av HKS

Bilen min kommer fra florida og den er i god stand den :) Betaler 7800kr
med 50% bonus i IF. Full kasko og 8000km.

#959  av CelicaTurbo

En undersøkelse jeg så viste at Gjensidige var generellt billigst for voksne eiere, mens IF var desidert billigst og villigst for unge eiere.. en annen ting er vel at IF har vært en del fremme i media angående "mindre heldige" saker som ikke akkurat var positiv pr for de..

Hadde det ikke vært for at jeg fikk forsikring hos Jernbanepersonalets Bank og Forsikring (JBF) så hadde jeg nok aldri kjøpt noen MR2 som første bil, og trolig hadde jeg fremdeles kjørt rundt i en Golf, Polo, 323, Corolla, Colt eller Micra eller noe slikt kjedelig noe..

Jeg vurderte engang å bytte baktjenestene mine til dette selskapet også pga at de er ganske billig på det området også.. men, er fremdeles trofast til DNB pga at jeg liker nettbanken deres mye bedre :)

har også innbo forsikring hos JBF, og, for allt som er verdt noe i min 50kvm leilighet betaler jeg 350,- i året i innbo forsikring, og inkludert i den forsikringen er en reiseforsikring som dekker alle fastboende i leiligheten (altså samboer i mitt tilfelle).. Om jeg hadde gått til et annet selskap hadde jo reiseforsikring for ett år kostet over 1000,- bare for en person, og kjøresten betalte over 1000,- året i innbo forsikring før hun flyttet inn hos meg.. :)

#961  av erling

http://www.skandiabanken.no/ har billig brukskonto (ren nettbank), betaler bare 175,- i året for visakortet, ellers ingen gebyrer, 6% rente utbet. hver mnd og rentes rente. Har ikkje undersøkt lånebetingelsene deres enda.

#963  av CelicaTurbo

har vurdert skandiabanken også pga ganske gode priser, men hvordan de er med lån aner jeg ikke.. det fine er jo at renten er høy på lønnskonto og man får utbetalt rentene hver måned.. en kompis er kunde her og mener det er veldig bra.. :)