TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rute senk..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #94283  av saftisme

Hva syntes egentlig folket om Rute senk.. er det bare stygt eller finns det noe som er pent? noen som har noen bilder av mr2'er med rutesen? kan gjerne være skrevet noe ... har lyst på det selv. men det er skjeldent det er noe fint..

#94295  av GT_rider

Neeii... Syns vel egentlig ikke så mye om det nei.. Kan vel ikke si det.. Spørs jo litt. Det meste blir jo fint bare det er skikkelig gjort..

#94300  av Tor

Regner med at det er snakk om "streamer" her. Det er ikke noe pent etter min mening. Det er MAX rånete etter min smak iallefall.

#94342  av Ã¸xseth

det spørs hvilken bil det er

#94344  av Azrael

Jeg syns også det kommer litt an på hvor stor den er, og hva som står på den. Jeg syns det er kult med en liten streamer, med samme farge som bilen og med en "normal" og enkel tekst, eller uten tekst i det hele tatt.

#94345  av Ã¸xseth

ååå sån rute senk, jeg trudde du mente taksenking.. :oops:

#94348  av GT_rider

øxseth skrev:ååå sån rute senk, jeg trudde du mente taksenking.. :oops:
Me too :oops:

#94354  av Goose

øxseth skrev:ååå sån rute senk, jeg trudde du mente taksenking.. :oops:
Me to before I readed whole post :wink:

- Streamer forbindes med råning. Jeg synes ikkeen streamer bør være i bilens farge. Hvis den er det så det første du ser er den, og der er rånete.
- Stremer bør matche insiden av bilen for å ha den så diskret som mulig. (Her kanskje bare tekst klistret på ruta vilel gjøre nok) (er bilen sotet bør stremer vre svart med en annen farge på bokstavene)
- Stremer bør ikke være for høy. rundt 15cm max 19cm er mer en nok.
- Stremer av typen: 1998 CELICA eller MR2 mk2 synes jeg personlig er teit. Folk ser jo hvilken bil det er, man trenger ikke å opplyse om det ekstra mye. (Ting som TRD eller Toyota motorsport) er en bedre aldernativ

Men alle har forskjellige meninger eller hva :wink: :roll:

#94355  av sindrejl

har sett streamer på kun en mr2 i trondheim og det ser blodharry ut.. grusomt, ødelegger den stakkars bilen det :/

#94379  av tojo

Overdrevne streamere er ikke pent! min mening.
Selv har jeg et klistermerke(bare bokstaver) som det står:
Toyota motorsport TRD Racing development
Veldig anonymt, skrifthøyde ca 2,5cm med et TRD logo(4,5cm høyde) i midten.
Blodharry eller ikke. :? nja kommer ann på hvem som ser. :wink:

#94382  av Ã¸xseth

jeg synes det er rått med tak senking på de gamle boblene og volvo 142. og selfølgeligt de gamle hot rodene :twisted:

#94391  av funkes

Goose skrev: - Stremer av typen: 1998 CELICA eller MR2 mk2 synes jeg personlig er teit. Folk ser jo hvilken bil det er, man trenger ikke å opplyse om det ekstra mye. (Ting som TRD eller Toyota motorsport) er en bedre aldernativ
Spør du meg, er de MOTORSPORT streamerne de verste ;)

#94398  av tbergstad

Så en bmw med "BMW Racing" en dag i sentrum her.. Vi vurderte å snu for å kjøre fletta av den tosken.. vanlig 318..

#94410  av saftisme

jeg tenkte å gjøre noe "Drage" THeme over bilen. Å kjøpe en det står "Dragon" på i kul skrift og ha en Dekor av en fet drage på begge sidene..... Kan bli JÆVLIG harry
eller bare jævlig kult :P

må tenke litt over det før jeg bestemmer meg å bestille klistremerkene :P

#94411  av sindrejl

å bare ha skrift på ruta kan bli ganske bra iallefall