CelicaTurbo skrev:Ok, da har vi svaret da. Jeg fikk det heller ikke til å stemme at det er en 3S-FE siden dem ser ganske annerledes ut ved innsuget. Men, da vil det kanskje si at han har bygget videre på den motoren som allerede stod i bilen for 4A-FE ble vel også levert til denne modellen? Men men, vi skulle ha fått en skikkelig beskrivelse av hva som er gjort for å hente ut såpass med krefter da, men det er artig at noen bygger en slik sleeperEieren er varslet om denne tråden...og han skulle kikke innom forumet sa'n
Kebab gud skrev:det som er morro er at nå kommer det en spesiel utgave av Corolla T-sport.. jupp med kompressor!Hmmm...nice
225Hk med nybils garanti .. lover bra right?
og det er ikke snakk om det TTE greine .. neida
de har tilogmed jobbet på understellet og lag ut en ekstra potte bak... på hver sin side
men som jeg sa .. begrenset antall
@lpher skrev:Update:hehe... da hadde jeg rett da jo!!
Martin har ikke pc tilgjengelig...så han ba meg fortelle at det pr. idag er turbo'en som er flaskehalsen ja209hk på hjulene...roughly 230hk i motoren
...og mere vil ikke denne turbo'en yte...slik som det ble antydet tidligere i denne tråden
Anders gullstein skrev:Er det 1,3 liter'n eller. ser at den ikke har turteller.....typisk de corollaene som ikke har det er med 1,3lAt bilen ikke har turteller, har egentlig ingenting med at det er en 1.3l og gjøre, men ofte har folk som har handlet bil med så liten motor også valgt billigste utgave uten noe form for utstyr. For eksempel Terra utgavene på 90-tallet har ikke turteller uansett om det er 1.3 eller 1.6 osv.
megetlei skrev:Dette kan umulig være en 3S-FE.
En 3S-FE ville ha utviklet myye mer enn 209hk når men lader med 0,9.
"S" motorene er vanligvis "tiltet" slik at de ligger mot torpedoveggen.
Ser for meg ut til å være en 4A-FE eller 7A-FE.
megetlei