TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Glatt i USA! (video)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#93979  av Magne

De hopper jo UT av bilene i fart!!!!

#93980  av Fredrik

Alltid moro å se slike filmer fra USA :lol:

#93985  av GT_rider

Virker ikke som om de vet hva snø er enkelte steder der borte.. KJørte nok med sommerdekk hele gjengen :roll:

Morro å se hvordan de prøver å stoppe bilene med å bremse med skoene :lol:

#93995  av sindrejl

haha imponerende :D det der var bare SPESIELT å se på

#94072  av GT4 CS

Hadde flaks hu negerdama, også hoppe ut av bilen ifart da :lol:
Kansje de er skodd med continental sko som ble lansert for 300Ã¥r siden sammen med nike??

#94080  av spkstrp

minn meg på å ikke spørre de om hjelp til hvordan bil man skal kjøpe i vinternorge :lol: :shock: :roll: Tror denne har gått på tv faktisk :)
 #94120  av urq26

Dem hopper jo ut fordi alle biler i USA eksploderer når de bulker. Mange Amerikanere tror faktisk det, jeg har jobbet i USARMY og jeg tuller ikke.
 #94122  av 2000celica

urq26 skrev:Dem hopper jo ut fordi alle biler i USA eksploderer når de bulker. Mange Amerikanere tror faktisk det, jeg har jobbet i USARMY og jeg tuller ikke.
:mrgreen:
Ja tenk etter, hvor mange av dere har sett en amerikansk film (farge :lol: ) hvor bilen eksploderer i et flammehav ved den minste berøring av et annet kjøretøy. Tror dere pyroteknikernes fagforbund står sterkt eller :wink:

#94124  av conniew

Jeg får vondt i meg av å se på..
 #94137  av RedCelica

2000celica skrev:
urq26 skrev:Dem hopper jo ut fordi alle biler i USA eksploderer når de bulker. Mange Amerikanere tror faktisk det, jeg har jobbet i USARMY og jeg tuller ikke.
:mrgreen:
Ja tenk etter, hvor mange av dere har sett en amerikansk film (farge :lol: ) hvor bilen eksploderer i et flammehav ved den minste berøring av et annet kjøretøy. Tror dere pyroteknikernes fagforbund står sterkt eller :wink:
Helt sant det. Stygge amerikanere må alltid overdrive så sinnsykt på film.

Men faktisk - den beste bileksplosjonen jeg har sett på film er faktisk fra den svenske explotation filmen "Thriller - En grym film". Der kjører en liten bil litt utfor veien, og begynner og brenne, for så å sprenge. Sinnsykt morsomt.

#94302  av KuHrOn_RaCeR

kunne jo prøvd å sleppe bremsen og da så ikke dem låser jula :)

Amerikanerene vøtt....prøver å bremse bilen ved å hoppe ut av den :roll: :roll: :roll:

#94662  av cameleon

Er under slike kollisjoner den gode gamle "skriv-av-leksene-fra-kameraten-din-på-bussen-før-du-går-til-time" måten er god å ha. Få den første til å skrive skademelding, derretter så skriver resten av. :P

#94689  av sindrejl

når jeg ser på den andre filmen der.. hva i heiteste slags hollywood dekk bruker majoriteten i usa egentlig!? sykinger .. en årlig NAF sjekk hadde faktisk ikke vært så dumt hos dem også :P