Vi har ikke vondt av å prøve andre biler, men jeg har tilbringet 330km inn i en Styline R33 NA hvorav 50av dem selv bak rattet
Og eneste jeg likte med denne bilen var draget, lyden, lyktene og det at den skjelden slapp.
Resten av bilen er jo ikke sånn halleluja som folk tur. Dashen og innvendig er kjedelig, fronten på bilen er som en vanli person bil. Formen er greit nok, men kunen vært mer coupe aktig, mer sport linjer.
Uansett er Skyline er rå bil, tøff å kjøre men det finnes andre varianter på markedet som er likebra/bedre... Men det er jo da min mening...
En skyline som bane bil hadde vært tøft, men da igjen finnes det mange andre alternativer i japan som kan brukes... Min mening igjen.
Konklusjon:
Folk burde ha egene meninger og drømmer. Noen kjører CS og vil ha skyline, noen mr2 og vil ha elise, noen har celica og vil ha supra... Alt dette er jo helt greit..
Eneste som er trist er når en Toyota ogn medlem forlater vårt lilel samfunn til fordell for andre bilmerker. Det er ikke noe galt men vi vil jo selvsagt at alle skal kjøre Toyota vil vi ikke det? Er jo derfor det heter Toyota SOGN
Noe om det tema...