TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hmmm.. var ei sann krone rulling for klubben her en plass?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #93354  av sw20

hmmm.. var ei sann krone rulling for klubben her en plass .. men no finner eg den ikkje..

har tråla heile oftopic :evil:

må no til å få ut fingeren med dissa penga no...

#93391  av sw20

den var såklart ferdig...

kan den opnest igjen???

#93403  av GT_rider

Føler du at du har noe uoppgjort med celicaturbo?? Han sier nok fra viss han føler behov for mere driftstilskudd.

#93469  av CelicaTurbo

Jeg sier ifra om vi skulle få et behov for mer penger ja, slik det er nå så er ikke behovet der og om noen skulle betale så har jeg ingenting å bruke pengene på :) Så, spar pengene eller kjøp noe til bilen istedet ;)

#93497  av Goose

CelicaTurbo skrev:Jeg sier ifra om vi skulle få et behov for mer penger ja, slik det er nå så er ikke behovet der og om noen skulle betale så har jeg ingenting å bruke pengene på :) Så, spar pengene eller kjøp noe til bilen istedet ;)
Denne tema har verdt diskutert før. Jeg jobber forøvrig med å bearbeide en profilerings konsept for tsogn. mer info kommer etterhver.
Kan si at dette blir bra. Skal legge MANGE arbeids timer bak dette...
Men som sagt mer info kommer.

#93616  av sw20

var bare litt gira på å få gitt noe tilbake...

skreiv at e ville gi 200 kr.. men da lønna kom hadde det gått i glømme boka.. kom på det her om dan...

#93697  av CelicaTurbo

hehe, vel ha det til gode til neste gang da ;)

#93703  av TOYPARTS

CelicaTurbo skrev:hehe, vel ha det til gode til neste gang da ;)
Når er det? kunne tenkt meg å sponse en del av siden :D

#93705  av Goose

TOYPARTS skrev:
Hvor mye har du tenkt å sponse med? :roll:

#93737  av CelicaTurbo

TOYPARTS skrev:
hehe, ingen utsikter for at det vil være noe behov for kronerulling eller sponsing på en stund, og så lenge du representerer en bedrift tror jeg egentlig at vi bør være litt forsiktige med å motta penger fra deg. De fleste bedrifter ønsker jo noe i retur for sponsing, ikke sant? ;)

#93742  av Goose

CelicaTurbo skrev:
TOYPARTS skrev:
hehe, ingen utsikter for at det vil være noe behov for kronerulling eller sponsing på en stund, og så lenge du representerer en bedrift tror jeg egentlig at vi bør være litt forsiktige med å motta penger fra deg. De fleste bedrifter ønsker jo noe i retur for sponsing, ikke sant? ;)

Så sant så sant ;)

#93860  av TOYPARTS

CelicaTurbo skrev:
TOYPARTS skrev:
Har ikke nevnt det noen steder
8)

#93882  av CelicaTurbo

jeg vet, men fremdeles ;) Men men, er uansett ikke aktuellt å motta penger fra noen nå, dvs, ikke til drift av server ihvertfall. Bruk pengene deres på t-skjorter istedet :D

Men, som kommentar: Før eller siden vil vi nok måtte gå over til betalserver men det er da sannsynlig at jeg betaler det fra egen lomme istedet. Dvs, jeg får plass og båndbredde via samarbeid med min bror og prisen er nok ikke værre enn at jeg foretrekker å betale det selv fremfor gjøre alt det arbeidet som er nødvendig for å drive dette som en registrert klubb med medlemskontigent, sponsing, revisorplikt og rapporteringsplikt til brønnøysund :shock:

#93887  av GT_rider

Hmm.. Du var generøs.. Fint det..