TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er spoileren pÃ¥ plass.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #9204  av Goose

Satt og surfet på ebay for 2 uker siden og fant jeg orginal spoiler til celica'n min. Den ver "brukt". Sier "brukt" fordi den var kun 1 mnd på bilden. Tifeltigvis, mend hell for meg så var dette samme farge på spoileren som jeg har på bilen så jeg fikk hele spoiler for $99.
Da spoileren kom var det ikke en eneste ripe på den. :)

Spoieren kom på 1700 kr ferdig fraktet og fortollet.
Her er det bilder:
Bilde
Bilde
Bilde

#9206  av erling

Fin og diskret, likte den godt jeg. :) Slapp billig unna oxo da når du slapp å lakke.

#9208  av Goose

jeg har mest lyst på en sikkelig winge og styling, men til den prisen så klarte jeg ikke å la være å kjøpe. Synes resultatet ble bra og ejg er fornøyd...

Bedre dette enn å kjøre bilen uten spoiler... :wink:

#9209  av Erlend

Den vinga passet veldig bra, Goose! Skikkelig fin, diskre også litt mer agressiv.

Skal du investere i litt mer styling også, eller er den alt for øyeblikket?
Gleder meg til å se Celicaen din på Japantreffet forresten...du kommer du, ikke sant?

#9212  av Goose

har ikke planer om mer styling nei.
Det som står på lista nå er kald luft insug og gjøre ferdig anlegget.
Venter på par ting fra usa...

Når det gjelder jabse treffet så må jeg skuffe deg..
Jeg kan ikke av to grunner.
Den første og vesentlige er at jeg får ikke byttet bort vakter så jeg må jobbe, den andre er at anlegget er ikke ferdig...
Men jeg skal til kamerat i larvi om ikke så alt for lenge og treffer deg gjerne jeg..

#9218  av Erlend

Uff...det var kjipt å høre. Men det er bare å si ifra når du er i Larvik, så skal jeg se om jeg er hjemme samme helg, bor jo i Grimstad for tiden ser du :)
Hvis ikke er jo alltids Pål der som sikkert har lyst på en prat med en Toyota-entusiast! Bare send meg en PM når det nærmer seg, så ser vi!

Jeg skal til Japantreffet i helga, koste hva det koste vil. Tar enten Carina 2en eller en Carina E oppover...drar tidlig fra Larvik på lørdag sammen med Pål. 8)

#9229  av Goose

Erlend:
En ting, forsto jeg riktig at du ikke har mr2 lenger? eller tar jeg totalt feil nå?

#9245  av Erlend

Hehe, har aldri hatt MR2 jeg Goose! Dessverre :( Blir for mye for meg å betale forsikring på nå når jeg er student. Men jeg har drømt om egen MR2 siden tidlig i 2000. Regner med at jeg kjøper når jeg er ferdig på høgskolen, dvs i ca 2006.

#9246  av Goose

Aaaa. Da har jeg misforstått deluxe...
Trudde du hadde så fin bil som du har avataren... :wink:
Hvorfor ta ikke opp lån da? Kan umulig være for dyrt...

#9251  av MR2turbo

Syns vinga di var skikkelig bra, goose! :D

Begynner å bli litt lei av å se at alle med samme bil som deg kjører uten vinge, når de er så fine med :)

...synd du ikke kommer oppover i helga, da.. Men du kan jo bare ta en liten spansk en overfor jobb.. den heter Egenmelding ;)
hvis noen spør, så er du bilsyk :lol:

#9257  av Erlend

Hehe, good one Markus. Bilsyk :lol:

Goose: Er ikke lånet som skremmer meg, er forsikringa! Blir dyrt å betale 16000 i året når man er student uten deltidsjobb :(
Men avataren er slik som drømmeMR2en min ser ut iallefall, kanskje uten de helt åpne scoopene på sidene da men... Liker de sånn som Toyota har lagd dem jeg :D