TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som har sett denne??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#91704  av cameleon

Hehehe :lol: :lol: :lol:

#91705  av sw20

MOTOREN BLE OVERHALT PÅ KOLBU BILSERVICE AV SPESIALIST PÅ MOPEDER JØRN LOENG.. ETTER SERVICE BLE DET BARE KLAKKE LYD... MEN DEN GÅR BRA NOKK TIL Å KJØRE FRA RASSHØL
8)
BILEN GÅR FORTERE EN EN RØD BURGUNDER RØD MONDEO MED BLÅLYS.. .HAHA Skiltene hentes på biltilsynet.. :D Kan skaffe falske skilter på felleskjøpet...

:roll:

:shock: :mrgreen:

#91709  av spkstrp

hehe litt morro :mrgreen:

#91719  av Master

Blir nok slettet den der. sikkert baaare kødd:)

#91724  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... 330km/t der skal godt gjøres.. Eller... Det går vel.. :wink:

#91726  av cameleon

Mr2Nyter'n;p skrev:Hehe... 330km/t der skal godt gjøres.. Eller... Det går vel.. :wink:
lurer på åssn veier en kan kjøre 330 i over ti min i strekk hehe

ikke her i trondheim i alle fall :lol:

#91799  av Mr2Nyter'n;p

Altså... 10min i strekk... Hmm... Harru ikke hørt om saltslettene over dammen da? :wink:

#91824  av FireWalk

joda, var festlig den der... Ikke for å virke grinete, men om det kommer nok slike kødde annonser (som vi har sett en del av tideligere på autodb) så er det bare en ting som kommer til å skje! og det er at det blir en betalings tjeneste på lik linje med f.eks finn.no. For å luke ut de som ødelegger og gjør tjenesten useriøs.

Det som er så fint med AUTODB er at det har en stor database og at de er gratis. De som legger ut slike "fake" anonser ødelegger for seg selv og andre ved at de gjør siden mer useriøs. En useriøs side får færre søkere og færre sponsorer.

Pr. i dag så er det vel ingen overhengende fare for at vi skal se oss nødt til å betale for å legge inn bilene våre her med det første... men vi bør likevel ha det i bakhodet.. si ifra og få fjernet falske anonser, så gjør dere både autodb og dere selv en tjeneste på sikt.. :)

#91846  av FireWalk

sannsyneligvis... nekter å tro at noen er dum nok til å legge ut en slik annonse også legge ut sitt eget telefon nr atpåtil.. :o

#91848  av GT_rider

Slikt er ganske dårlig gjort mener jeg..vet om noen som lagde hjemmeside om en person uten at vedkommende visste om det.. Masse drit om vedkommende.
Trur, og håper den blei sletta :roll:

#91852  av Johnny_Bravo

GT_rider skrev:Slikt er ganske dårlig gjort mener jeg..vet om noen som lagde hjemmeside om en person uten at vedkommende visste om det.. Masse drit om vedkommende.
Trur, og håper den blei sletta :roll:
Det skulle vært vedtatt en lov mot slikt. jeg opplevde en gang i fjord sommer at en eller annen lagde en skikkelig møkkaprofil på spraydate med bildet at dama mi på. hadde jeg møtt den personen tror jeg at jeg kunne vridd hode av han/henne

#91868  av FireWalk

problemet er bare at på internett er det anarki.. vi har lover i norge som sier at man ikke kan trakasere andre mennesker.. men om man f.eks dedikerer en side på internet for å trakasere noen, og legger denne på en server i f.eks brasil så omfattes ikke dette av norsk lov lenger.. Det hele er ganske håpløst, og det er lite eller ingenting man kan gjøre som privat person med dette.. selv politiet har ekstremt begrensede mulitheter til å få stoppet sider selv i Norge... og når vi snakker om utlandet så er det så godt som umulig..

I slike tilfeller kan det jo være en ide å ta igjen med samme mynt.. er det krig de vil ha så skal de få det... dediker en side til de som har gjort det, og gjør den 10 ganger værre enn den de laget om deg.. så kanskje de inngår våpenhvile..

eller man kan innta den mer tradisjonelle "bryr meg ikke" holdningen og gi faen og håpe på at det blåser over av seg selv :)