TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Christian spottet?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #91255  av Turbotrille

Er det ikke bare du som har grå Celica i Åsane?

Lå foran en igår og prøvde å hilse ved et blink til hver side med BMWen, men ingen respons tilbake, overlegen??? :wink: :wink:

#91274  av CelicaTurbo

hm, joda stemmer det gitt.. når jeg tenker på det så så jeg en BMW fremfor meg som blinket ed blinklys men tenkte ikke noe videre over at det kunne være deg og tenkte du hilset på den bilen som kom imot akkurat da :oops: På Salhusveien, ikke sant? :) Det er litt lettere å kjenne igjen den Trille-kassebilen din ;)

#91278  av Turbotrille

Hehe, joda transporteren er lettere å kjenne igjen ja, men det går ikke akkurat så mange grønne BMW stasjonsvogner med hvite blinklys bak akkurat, i tillegg til at det er VX registrering på den, noen som ikke er så veldig utbredt i Bergen.

Forøvrig så var det forbi Selegrend, der Amund hadde et lite uhell for noen uker siden. :wink:

#91304  av CelicaTurbo

ah, kan stemme det.. har bare et vagt minne av det egentlig. Men men, skal se om jeg kan holde øynene mer åpne neste gang da ;)