TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• endeligt fedag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89692  av GT_rider

FireWalk skrev:og noen av oss er sykemeldt og skal bare ut å feste samtidig som pengene strømmer inn på kontoen av seg selv! :twisted:
Snylter :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:

#89699  av FireWalk

GT_rider skrev:
FireWalk skrev:og noen av oss er sykemeldt og skal bare ut å feste samtidig som pengene strømmer inn på kontoen av seg selv! :twisted:
Snylter :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:
hehehe... :p jeg har faktisk fått en skiveutglidning bak i ryggen.. så jeg går på medisin + kiropraktor nå.. så intil videre er jeg sykemeldt :) så jeg HAR faktisk en grunn..hehe.. ;) Men dæven... må si det er fint å være sykemeldt.. Ligge langflat i sofaen og se på Lost på storskjerm.. (begynte å se det i går og er allerede hekta) ;)

Også får jeg betalt for det også.. ah.. nei livet er hærlig av og til ;)
Vedlegg
storskjerm
storskjerm
lerret.jpg (34.8 kiB) Vist 109 ganger

#89705  av GT_rider

Er det så bra å feste med skiveprolaps i ryggen?? Vet jo aldri hva som kan skje etter en runde på byen :wink:
Kan jo risikere enda lengre sykemelding :twisted:
Huff så leit..ikke sant.. :lol: :lol:

Nei..helt alvorlig.. Jeg hadde gått på veggen etter ett par dager.. Gå hjemme uten å ha noe spesielt å gjøre er ikke sporten for meg.
Hvor lenge varer denne ekstra ferien for deg da??

#89717  av FireWalk

har allerede hatt ferie i 2 uker.. og det blir vel iallefall 1 eller 2 uker til. Passer ypperlig det, for til vanlig jobber jeg opp til 16 timers dag, så jeg får ALDRI fritid til å gjøre noe som helst... så nå kan jeg drive å skru på MR2en nede i garasjen osv :) dagene går fort.. hehe :)

og fest er kanskje ikke det beste for ryggen, men det værste som kan skje er jo at det blir lengre ferie.. er ikke sånn FORFERDELIG allvorlig rygg skade da.. men nok til at det bør behandles..

#90815  av GT_rider

I alle dager jobber du med som kan jobbe 16timers skift?? Mindre lovlig.. Eller fordelt på flere jobber?

#90823  av FireWalk

hvor lovlig det er aner jeg ikke.. høres iallefall ikke lovlig ut, men de har jo forhandlet frem at det skal være sånn, 1 gang i måneden så må jeg jobbe hele søndagen.. fra 07:30 til 23:30... pga mangel på "folk".... er jo 100% overtid da så det blir jo en annstendig lønn den dagen... men likevel.. utrolig travelt..