TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilsport reportasje om Quicksilver Supran

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#9056  av chris

Lurer på om den motoren hadde gjort seg i bilen min :mrgreen: :mrgreen:

#9063  av CorollaGT

erling skrev:
CorollaGT skrev:Helt enig i at bilen er helt overlegen. MEN når han oppgir hestekrefter og NM som han IKKE har bremset. Ja da begynner det å bli MØRT.
Bilen er helt sinnsyk, men jeg hadde hvertfall holdt meg for god til å oppgi data som ikke det var noen bevis på.
Sånn som jeg har forstått det er at man har sammenlignet den med en annen bil med samma oppsett.
Det som er oppgitt er 805 hk og 965 nm, det er peakverdiene på bremsingen.

Her er litt papirer fra bremsebenken: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1 ... det127.htm

En liten videosnutt av bremsingen :D
Beklager, sjekket det opp igjen. Er de drag tidene som er oppgitt som ikke stemmer helt.

#9071  av MR2turbo

Noen som vet om han kommer til VÃ¥ler?

#9073  av erling

chris skrev:Lurer på om den motoren hadde gjort seg i bilen min :mrgreen: :mrgreen:
Med 2 sylindre stikkende utforbi skjermen? Hadde sett litt rart ut! :D
MR2turbo skrev:Noen som vet om han kommer til VÃ¥ler?
Tror ikke Supraen er klar, tror han skal ha med seg en s14 med noko attåt heller. Litt "troing".. :D

#9077  av MR2turbo

har hørt om Solara V6 i mr2, da.. men ikke en rekkesekser..

Jeg storler blindt på troinga di, jeg Erling :lol:

#9099  av chris

erling skrev:
chris skrev:Lurer på om den motoren hadde gjort seg i bilen min :mrgreen: :mrgreen:
Hadde vært knall!! :mrgreen: sikkert ingen som hadde yppa heller da men :mrgreen:

#9132  av MR2turbo

da skulle du heller tatt den helt ut, og gått for en big block V8 :lol:

#9178  av @lpher

erling skrev:
MR2turbo skrev:Noen som vet om han kommer til VÃ¥ler?
Tror ikke Supraen er klar, tror han skal ha med seg en s14 med noko attåt heller. Litt "troing".. :D
Ahhh....2JZ blokka er laaaaaaaaaang...og på lang nær så kompakt som
V6'ern de bruker i Camry/RX300...trust me ;-)

@lpher

#9179  av erling

Jupp.. Lang som et vondt år.. :D