TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fusking/hakking

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #90018  av mr_2

Jeg sto og venta på en kamerat igår kveld.motoren sveiv.
Når jeg begynte å kjøre igjen,så fikk jeg kjørt 2-300 meter,så begynte motoren å fuske å hakke.Nesten hele effekten forsvant.Jeg fikk stavret bilen hjem,å da jeg dro opp ene pluggledningen idag,så var d vann nedi der :shock:
Har jeg kjøpt et vrak?Begynner å bli temmelig lei av alle småproblemene som dukker opp :?

#90019  av sw20

typisk feil

trykk dei sjikkelig på plass... skal lenger ned en e trodde ivertfall

#90021  av mr_2

De står skikkelig nedi,motoren hoster å harker enda.
Noen som har vert borti dette før?

#90023  av FireWalk

blås ut vannet med trykk luft... og unngå motorvask... ;)

#90026  av mr_2

Fordelerlokket så heller ikke helt godt ut..Noen som vet prisen på fordelerlokk og pluggledninger?

#90041  av sw20

rundt 18oo 19oo spenn

med alt rotor fordeler og pluggledninger...

husk å kjøpe platina plugger og..... kan kjøre 100 ooo km på dei 8)

#90042  av FireWalk

plugg ledninger: 1500 kr ca, fordeler lokk: 700 kr.

Om fordeler lokket er slitt så skal jeg love deg at det har mye å si.. min gikk så å si ikke fremover i vått vær før jeg bytta fordeler lokket... nå er det ingen problemer lenger... :)

#90044  av sw20

ops.... glemte at e har san fin onkel e delelager sjef rabatt e..... glis

:lol:

#90045  av sw20

ops... glemte at e har san fin onkel e delelager sjef rabatt e da...

men det e heilt klart vert det.... bilen min blei en heilt anna etter at e skifta... fik meir drag og fikk heilt klart 2o hk til å vikne opp fra dvale eller noe...

:lol:

#90051  av FireWalk

ja du er bortskjemt du.. :p men jeg fikk faktisk 30% rabatt med han når jeg kjøpte banke sensor da... hehe :) har jo vært der så mye..:)

#90057  av sw20

lure på om det var med onkelen min e.... nemte for han at du var litt små irritert for div div....

han skulle ivertfall gjer sitt for å gjer deg litt blidere!!!!

#90065  av FireWalk

Jepp, det var nok han ja :) hehe.. bra du fikk han på gli da.. har jo hatt så masse trøbbel med de bilene mine, og har handla så mye der borte til de bilene at jeg er vel nermest for storkunde å regne... hehe.. så litt rabatt kommer godt med :)

#90106  av pkgrette

hadde jeg på min også men så fant jeg ut at det ikke var noen vann drenering og da bare blåser jeg vannet ut med trykkluft i vertfall på mk1en min... :D

#90146  av mr_2

Men det var rart at det skjedde sånn plutselig.Har ikke kjent antydning til det før.Det var tørt ute også,så vidt jeg husker..bare jævla kaldt.Bilen gikk fint når jeg bare ga ørlite gass,men hvis jeg trødde normalt,så begynte den å fuske med en gang.