TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Denne hadde jeg kjøpt pÃ¥ flekken :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89697  av GT_rider

Noen jeg kunne vært foruten, som f.eks S3 en, og bmw caben. Elers en kurrant samling fete biler :)
Likte spesielt den røde Celicaen :)

#89775  av Erlend

Kunne godt vært foruten alle tyskerne og den Corvetten der jeg :) Men er enig i Celicaen og Supraen...
Uansett finnes det INGEN Clio V6 i Norge, og få i Sverige. Men kan rett som det er komme over de fleste BMWer, Mercer, Audier og de fleste årsklasser med Corvette :)

Andre som har innspill om veldig sjeldne biler de gjerne skulle grafsa til seg? :D

#89913  av Erlend

Mye sjeldent der ja! Bugattien hadde nok fått en del til å snu seg :D Men tror jammen meg jeg hadde valgt RUF Porschen der jeg ;)

#89915  av post_mortem

hva med den nye tt yaris, synes den er liten og tøff jeg. ikke drømme bil men!

#89917  av TurboKnut

Jeg har kjørt en blå sånn Clio-sak i Italia.
Du får en sånn merkelig følese av respekt og adrenalin som er helt ubeskrivelig...

#89927  av Erlend

TurboKnut skrev:Jeg har kjørt en blå sånn Clio-sak i Italia.
Du får en sånn merkelig følese av respekt og adrenalin som er helt ubeskrivelig...
Har lest mye om bilen og den er visstnok helt rå ja :) Man må uansett være ganske gæærn hvis man finner på å ta en liten Clio og slenge inn en midtmontert V6er :D Det blir liksom ikke stort bedre på "vanlige" biler synes jeg da :)

#89938  av Kebab gud

skal vist ha en forferdelig vendesirkel da:P
(ja jeg så den på top gear:P)

#89939  av funkes

SÃ¥ en slik i Dubai :)

Bilde[/img]