TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fikk en pakke i posten noen some r enig i at detta var pent?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #89478  av pkgrette

hmm fikk en pakke i posten noen some r enig i at detta var pent? skal ha det i mk1 en min :d håper den blir glad da:D :D 8)
Vedlegg
pakka mi.JPG
pakka mi.JPG (150.94 kiB) Vist 256 ganger

#89479  av kake

Råe seter og pent ratt, men Type R ? er ikke det Honda :) Skal du ha 4-punkts også nå ? :wink:

#89480  av pkgrette

hmm grunnen til at jeg kjøpte di var at disa hadde still bar rygg det har ikke mange seter under 5000 kr derfor type R hehe pen det 8)

#89484  av Erlend

Fint dette, pkgrette! Stemmer i at det var synd med Type R-merket (blir litt rice med en gang...) men ellers så det konge ut :) Har så sinnsykt mye å si å kunne sitte som støpt og kjenne alt bilen har å si :)

#89486  av pkgrette

ja sitter helt konge i dem:P .. 8)

#89539  av Tor

Sete kjøpt fra mobilsentrum? Jeg ønsker med 2 kraftige stoler i Carlosen en vakker dag :)

#89656  av MR2turbo

så godt ut det ;) men jeg hadde foretrukket ett uten Type-R... ;) men ellers så var det konge 8)

Sysn forøvrig at det er vanskelig å finne et godt sete med fast rygg til under 5000kr, jeg :roll:

#89696  av pkgrette

ja men seriøst er drit kuløt til den prisen og det er slik innstillinger som på det gamle sete mitt :D::D

#89765  av Mr2stord

synest sete såg meget bra ut, og med justering til den prisen. Type R/Honda, også seie no eg. Er jo ikkje ein super dyr bil so. Likte dei eg :D

#90093  av pkgrette

ja ikek sant til 1500 kr stolen er ikke det lille og de holder
har en kopis som er 162 høy og veiler 148 kg og han har ikek greid og ødlegge dem på et år så da varer di livstid for lille meg:P vis di her er like holdbare hehe :D

#90097  av Mr2stord

1500 :shock: Da er jo super billigt. Kvar du kjøpte dei?

#90103  av pkgrette

hmm på mobilsentrum .no 1500 er med frakt og hele dritten bare og hente dem på posten:P :D

#90134  av sindrejl

pkgrette skrev:ja ikek sant til 1500 kr stolen er ikke det lille og de holder
har en kopis som er 162 høy og veiler 148 kg og han har ikek greid og ødlegge dem på et år så da varer di livstid for lille meg:P vis di her er like holdbare hehe :D
bare synd det stod "type-r" :)

#90137  av cameleon

MR2turbo skrev:så godt ut det ;) men jeg hadde foretrukket ett uten Type-R... ;) men ellers så var det konge 8)

Sysn forøvrig at det er vanskelig å finne et godt sete med fast rygg til under 5000kr, jeg :roll:
Prøv diverse momo om du ikke har gjort det. de jeg har er nok ett av de rimligste og jeg er storfornøyd med de :wink: