TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferrari F355 (Replica)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #8945  av Fangoria

Bilde

Ferrari F355 (Replica) For Sale, based on MR2 Twin Entry Turbo, £11495

Tja
Hva synest dere..

#8946  av erling

Ser tragisk ut. Ligner ikke, og det å "bygge" en Ferrari av noe som ikke er Ferrari fra før er jo og tragisk. Men det er jo meg da. :D

#8947  av arild

Jeg digga de i starten når jeg begynte å like MR2 men nå syntes jeg det er teit også.

Tenk den dagen du stopper på et rødt lys og den kommer en ekte Ferarri opp på siden av deg og du ser sjåføren bare ler seg i hjel.. ;)

#8948  av Fangoria

Hehe

Men hva med Corolla Replica av en MR2 hehe :twisted: :lol: :lol:

Selv synest jeg den ser ok ut, men ville likevel ikke kjøpt eller bygget en sån bil.. MR2 skal være orginal med gjerne med styling +++

#8949  av erling

En 355 er en god del lavere i karosseriet. Så har den vippelyktene helt nede i hjørnet. På de MR2-settene er lyktene langt oppe på panseret. For ikke å snakke om ferrari-V8-lyd. :)
Vedlegg
G55_Rot_big_1.jpg
G55_Rot_big_1.jpg (19.69 kiB) Vist 2966 ganger

#8953  av chris

Vanskelig å få til den RÅE V8 Ferrari lyden ja. Spesielt på tomgang og rolig kjøring :D
MR2 og 355 er jo ganske like biler i utgangspunktet.. i design altså.
..men å "lage" en Ferrari av en MR2 er jo idioti.. Så et sånt F40-kit til MR2 også en gang.. ga meg en god latterkule.. men..

#8955  av Erlend

Blir nesten kvalm av sånt jeg... ikke bare Ferrari-replikaer, men alle slags replikaer... huff!

#8959  av chris

Ja... La lada være lada, toyota være toyota, opel være opel, og ferrari være ferrari. Er man ikke fornøyd med bilmerket, så har man jo bare med å bytte? sant? :)
 #8961  av svein

Det var jo ein ganske anderledes måte å kaste bort en flott mr2 på...
:cry: :!:

#9009  av MR2turbo

chris skrev:Ja... La lada være lada, toyota være toyota, opel være opel, og ferrari være ferrari. Er man ikke fornøyd med bilmerket, så har man jo bare med å bytte? sant? :)
Enig med deg der.. Men har litt lit problemer med å se hvordan jeg "bare" kan bytte til en f355... hehe :D

#9017  av tahustvedt

Det finnes to typer replicaer. Den typen som er basert på en annen bil, og den typen som bygges opp fra bunnen slik som originalen. Den første typen er aldri fine men den andre typen kan være helt lik originalen. Jeg kunne godt tenke meg en skikkelig replica av en Ford GT40. ;)

#9024  av MR2turbo

ja av sånn type replika kunne jeg godt tenkt meg en AC cobra replika.. :D

#9028  av Erlend

Hvis det hadde gått an kunne jeg tenkt meg en 2000GT-replika :)

Svoren Toyota-entusiast til det siste :mrgreen:
*Hilse til lua mens skuta går ned*

#9030  av chris

MR2turbo skrev:
chris skrev:Ja... La lada være lada, toyota være toyota, opel være opel, og ferrari være ferrari. Er man ikke fornøyd med bilmerket, så har man jo bare med å bytte? sant? :)
Enig med deg der.. Men har litt lit problemer med å se hvordan jeg "bare" kan bytte til en f355... hehe :D
Either you got the cash, or you don't :D

#9036  av MR2turbo

joda.. de fleste av oss har vel såpass mye penger at regningene ikke strekker til.. :mrgreen: