TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HÃ¥p om lavere bilpriser ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#89293  av Ã¸xseth

jeg håper på at avgiftene generelt blir lavere, spessielt vegavgifta og momsen ved kjøp av bil her i norge

#89306  av sindrejl

trukke det vil skje noe på noen år uansett for det der nekter nok "norge" å godta.. bah

#89308  av Ã¸xseth

ja, og det er sinsykt kjipt

#89323  av Azrael

sånt har jeg vondt for å tru før det virkelig skjer. Blir jo vannvittig skuffa hvis jeg tror noe sånt vil skje i nærmeste framtid, og "super nasjonen" norge finner et smuthull.

#89358  av FireWalk

når det blir billigere nå så taper jo vi som har importert dyr bil pga høye avgifter masse penger når vi skal selge dem igjen...... :evil:

#89364  av Ã¸xseth

er inne på tanken din, med de fleste som bruker så mye arbeid for å skaffe seg en bil fra utlandet pleier ikke å selge bilene sine med det første. da blir det nesten verdt tapet.

#89374  av chris

om de gir seg på dette og senker avgifter, så må de jo bare ta det igjen en annen plass.. dere vet jo hvordan den norske stat, og de kålhuene som styrer, er...............

#89391  av Master

Dette hadde passet meg ypperlig! Fjern avgiftene for 14 år gamle 2-setere med midtstilt motor så er jeg fornøyd :D