TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥ er lakkererene igang!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#8894  av Fangoria

Kremt..
litt sen ute da..

Men jeg vil bare gratulere med meget flott jobb og en meget fin farge på en nydelig bil..
:P

#8900  av MR2turbo

Takk for det Fangoria :) kommer du til VÃ¥ler?

#8901  av Fangoria

MR2turbo skrev:Takk for det Fangoria :) kommer du til VÃ¥ler?
Desverre..

Har ikke noen sportsbil enda..
Selv om Corolla GT`n kanskje kunne passe in ;)

så noen tur blir det ikke, men en gang senere kanskje, om jeg får meg en MR2 en gang.

#8903  av MR2turbo

Det er jo ikke noe i veien for å bli med med Corolla GT'en :) Så er det jo morro å være der å se uansett ;) Og få med seg det sosiale..
Vi passerer jo på E18 gjennom Telemark utpå fredagen en gang.. Så du kunne jo evt. slått følge oppover..

#8905  av Fangoria

Fredagen har jeg nok fri, så det ville jo ikke være noe problem da.. men jeg kommer nok ikke..

Og kjøre med så lav bil i Telemark, så bør du passe på, ellers slår du fort nedi asfalten..

#8906  av MR2turbo

okey..
Takk for tipset, er klar ove telehivene, men jeg tror det går greit så lenge vi holder oss på hovedveien ;)

#8908  av Fangoria

Hørte på Radioen i dag at enkelte veier kunne bli stengt for tungtransport pga lite penger til vedlikehold, tror folket måtte vente frem til 2017 eller 2018 for at veiene skal bli som nye igjen..

Det sier litt om politikken i Norge..

#8909  av MR2turbo

:roll:

Det er nok fordi vi ikke betaler nok milliarder i bilavgifter her i landet...
Blir f#¤@ så oppgitt over politikernes bil/ samferdsels politikk av og til.. . :evil:

#8910  av Fangoria

Jeps

Er håpløst i Norge.. og avgiften skulle vært halvert minst..

Men vi får vel leve med dette.. :cry:

#8922  av Erlend

Fangoria - Siden du har Corolla GT - har du AE85? Vet du typebetegnelsen på bilen din? Gjerne HK og litt teknisk info også takk :)

#8925  av Fangoria

Her er bilde av bilen jeg har..

Bilde

har ikke vognkortet for hånd, da bilen min står et annet sted nå, men jeg mener det er AE85

antal HK så blir det påstått litt forskjelig, noen sier 121hk, 124hk og 125hk, tror 124hk er det mest riktige..

5trins kasse, ikke servo, ikke elekrisk ruter eller seter..

#8938  av MR2turbo

corolla GT'en er jo en artig liten bil det.. og rett merke ;)

#8940  av Fangoria

MR2turbo skrev:corolla GT'en er jo en artig liten bil det.. og rett merke ;)

Flotte biler ja, men jeg kjører Carina nå..

Vurderer å avskilte Corollan, da jeg må koste på en del for å få den godkjent igjen..

kjøpte en billig Carina 2 da jeg ønsker meg som sagt en sån bil som du og andre har, og da gadd jeg ikke bruke mye penger på en nyere Corolla eller Carina..selv om en Avensis frister også ;)

samt at å bruke en MR2 til arbeidsbil ønsker jeg ikke..

#8958  av Erlend

Carina 2 er en flott bil :D Bortsett fra at rusta tar'n hvis den ikke blir tatt godt nok vare på da... Har deilig og responsiv servostyring og akkurat nok dreiemoment for å være en billig hverdagsbil.

Er flotte de AE85'ene fra ca 1988 +/-, ikke like fine som de i Japan med vippelykter, men helt ok. Kunne tenkt meg en sånn AE86 J-spec med LSD og bakhjulstrekk osv... herlig bil :)