TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Var ute Ã¥ leket meg litt med Camryen her om dagen...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88049  av Neemi

Hehe...skulle tro han har kjørt bil et par ganger før ja :lol: :lol: :lol:

#88064  av GT_rider

Vært posta her før den. Like morsom fordet :lol:
Skjønner fortsatt ikke hvordan de får det til :shock:

#88099  av Ã¸xseth

det kan sikkert ha noe med at asfalten der nede er ganske mye varmere en her i norge

#88104  av tbergstad

Hehe.. Husker dere da KLM drev på med disse milkshake reklamene sine?.. Dette hadde vært noe for dem :lol:

#88270  av GT4 CS

GT_rider skrev:Vært posta her før den. Like morsom fordet :lol:
Skjønner fortsatt ikke hvordan de får det til :shock:
Ved litt brutal bruk av ,brekk,ratt og brems får du ganske fort slike snurringser om du tørr. Håper ikke sjefen leser dette, men med gamle jobb bilen min, en ford fiesta (rammeskakk 2002 modell) fikk jeg lett til slike ukontrolerte snurringer, selv om ikke de var like syke som disse her da men :)
Med den nye jobb bilen, en ford transit conect går det ikke, den bare prøver og velte hehe

#88295  av Tor

GT4 CS, jeg har sett et par bilder av den Forden du hadde. Tror meget godt at du har prøve dette ja :)

#88376  av Anders gullstein

Syke syke folk. Henger ut ruta og banker på ruta til purkbilen og greier :roll:

Veldig kald og rolig kameramann ihvertfall :shock:

#88613  av GT4 CS

Tor skrev:GT4 CS, jeg har sett et par bilder av den Forden du hadde. Tror meget godt at du har prøve dette ja :)
Hehe, lurer på om den bilen lever idag jeg :lol:

#89154  av spkstrp

hmm.. har ikke jeg sett en tilsvarende film hvor bilene velter og kjører inn i folkemengdene og slikt ?

#89155  av _speedy

spkstrp skrev:hmm.. har ikke jeg sett en tilsvarende film hvor bilene velter og kjører inn i folkemengdene og slikt ?
Det finnes en god del "gale arabere" filmer ute på nett...Så det skulle ikke forundre meg om du har sett den du nevner..

#89313  av Trial

Det stemmer nok.. Har den filmen du snakker om på pc`en min... Der er det MYE som går galt! :lol:

#89426  av Fredrik

Trial skrev:Det stemmer nok.. Har den filmen du snakker om på pc`en min... Der er det MYE som går galt! :lol:
Legg den ut her da vel! :)

#89529  av Trial

Vet ikke helt om dette blir å funke,men prøver! :wink:

#89534  av Trial

Å det funka ikke,nei... Får ikke til å legge ut filmer her.. Hvordan gjør man det? :oops: