TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og rygging (NÃ¥: Totalt gÃ¥tt vekk fra topic)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88021  av Lady_in_MR2

Firewalk: Skal si fra jeg vettu.. :) Er ikke så mange MR2er her i byn, ikke som jeg har noe kontakt med iallefall..
Jeg måtte jo skrive at det var ironi da, det er noen som er verdensmestere i å tolke slikt feil :D

Det er ikke mye logikk i de med voldelige tendenser nei. De skyller på fylla og slikt, men ærlig talt har du normal IQ før du begynner å drikke så synker den vel maks 30% når du heller nedpå, det vil da kanskje si at de som oppfører seg slik i fylla er nede på en faretruende lav IQ. Konklusjon: De med lav IQ og EQ burde ikke drikke seg full...Men DET tror jeg ALDRI skjer.

#88023  av Dalan

Lady_in_MR2 skrev:Konklusjon: De med lav IQ og EQ burde ikke drikke seg full...Men DET tror jeg ALDRI skjer.
Det pleier vel helst å være akkurat sånne som drikker seg drita full mest, er det ikke? :roll: :wink:

#88029  av FireWalk

lady: Nei det er ikke til å unngå det... den onde sirkelen er sluttet, de har for lav IQ til å skjønne at de ikke bør drikke.... :roll: De har til og med så lav IQ at de tror sikkert de har HØY IQ til og med... spesielt når de er fulle.. de tror jo tydeligvis de kan slippe unna med alt! (nå gjør de jo som oftest det da pga at det er mer kriminelt å bryte trafikk reglene enn å slå ned folk, men det er jo politikerene sin feil og skyldes dermed ikke deres inbilt "høye" IQ.)

Når det er snakk om rygging så har jeg faktisk en morsom video her der de har snudd rattet og alt på en bil slik at den kjører baklengs... hehe... men sjåføren sitter jo i kjøreretningen da, slik at det blir lett å styre.. men for folk som ser på så ser det jo helt vilt ut.. bilen kommer i full fart bakover. De har også laget til slik at man kansvinge på både for og bakhjulene, dermed kan der være to sjåfører på en gang, og bilen kan regelrett kjøre sidelengs... hehe! var morsomt å se på hvordan folk stoppet opp og måpte... :P

(Bare for å spore av ytteligere, eller gjorde jeg nå egentlig det? det var jo om rygging?) :P

Nei tror jeg bare skal gi opp først som sist å få denne posten tilbake "ON TOPIC"... :) det har sklidd for langt ut til det.... :P

#88033  av Neemi

Maverick skrev:
Nemi: Gudrun Høie er en kjenning av meg, og det er VIRKELIG ikke morsomt å bryte/herje/takle/lekeslåss/bryte håndbak etc med det kvinnfolket!
Så er hun også en av Norges beste kvinnebrytere gjennom tidene og den ene av de to første kvinnene i Norge som har hatt mulighet til å kvalifisere seg til OL.
Utrolig dyktig bryter.
Aner jeg en liten sånn derre....det er ikke gøy når jeg vet jeg kan tape feeling inne i bildet :twisted:

#88046  av kennethx

Så tilfeldigvis på the "Osbornes" eller hva søren det heter på MTV her om dagen. Der skulle han der fjotten med afro hår ta lappen. Herregud! Er det mulig?! ikke rart det blir ulyker på veiene når SÅ ELENDIGE sjåfører får lappen. OG se på ham PRØVE å luke parkere (rygge) Det var mildt sagt TRAGISK! At det går ann.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9