TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tatt feil av spill og virkeligheten?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#85079  av sindrejl

hahahaha

"Tror hele tiden jeg kan utfordre folk med pokèmon baller...... heldigvis har jeg ingen pokèmon ball.......det hadde vel ikke tatt seg ut å kastet ut en pokèmon ball på forelesing........... foreleseren har jo ikke sjangs mot ling ling level 26.............................................pokèmon er gøyere en jeg trodde"

#87910  av tbergstad

Jeg har seriøst merka dette.. Like etter Utgivelsen av halo2 var jeg alltid forsiktig rundt hjørner, og speida etter folk å skyte :lol:
helt tullete tanke, men slik var det:)

#87912  av Fredrik

Glad jeg ikke blir påvirket a spill eller tv på den måte! Samma hva det er....

Må væra creepy å leve spillet i hverdagen..

#87967  av sindrejl

må si etter litt for mye world of warcraft så var jeg litt nervøs for å bli angrepet av lvl 25 ulver når jeg kjørte langs veien.. vet jo aldri der dem streifer oppe i skogen og når jeg bare er lvl 23 er dem knallharde :roll:
:lol: :lol: :lol:

#88006  av _speedy

Du skal være passe sprø for at du skal bli påvirket av et spill i så stor grad..

#88116  av sindrejl

_speedy skrev:Du skal være passe sprø for at du skal bli påvirket av et spill i så stor grad..
jeg er passe sprø ;) Hihi men nei er faktisk ikke så ille som dette :P Men skjønner faktisk at folk fort kan bli det.. når du tilbringer halve livet foran skjermen i en verden som ikke eksisterer vil gjerne hjernen at den skal eksistere når du går ut utgangsdøra også..

#88433  av cameleon

Kjenner til det der. Personlig har jeg spilt grand theft auto san andreas en periode nå, og det er ikke uvanlig at jeg tar med meg å hagla på byen for å snipe ned noen horer på fortauet for å få råd til gullsmykker og klokker. :P

#88461  av sindrejl

cameleon skrev:Kjenner til det der. Personlig har jeg spilt grand theft auto san andreas en periode nå, og det er ikke uvanlig at jeg tar med meg å hagla på byen for å snipe ned noen horer på fortauet for å få råd til gullsmykker og klokker. :P
har ikke funnet hagla jeg så går rundt med balltre istedet.. lagt merke til at du får spesielt mye penger for å dælje ned gamle damer? :P

#88462  av cameleon

sindrejl skrev:
cameleon skrev:Kjenner til det der. Personlig har jeg spilt grand theft auto san andreas en periode nå, og det er ikke uvanlig at jeg tar med meg å hagla på byen for å snipe ned noen horer på fortauet for å få råd til gullsmykker og klokker. :P
har ikke funnet hagla jeg så går rundt med balltre istedet.. lagt merke til at du får spesielt mye penger for å dælje ned gamle damer? :P
Ja du gjør det :lol:

Spill med mindre moral en gta skal en lete lenge etter, men faen for et konge spill hehe :lol: :lol:

#88904  av Johnny_Bravo

sindrejl skrev:må si etter litt for mye world of warcraft så var jeg litt nervøs for å bli angrepet av lvl 25 ulver når jeg kjørte langs veien.. vet jo aldri der dem streifer oppe i skogen og når jeg bare er lvl 23 er dem knallharde :roll:
:lol: :lol: :lol:

Ja men du kjøer jo en MR2. det er jo et mektig Item. tror nok du kunne banket en lvl 24 ulv. selv om Itemet antaglig hadde sett helt jævlig ut etterpå :) ha ha

#88906  av _speedy

cameleon skrev:
sindrejl skrev:
Ja du gjør det :lol:

Spill med mindre moral en gta skal en lete lenge etter, men faen for et konge spill hehe :lol: :lol:
Artig spill ja, men har ikke gjort ETT eneste oppdrag. Første jeg gjorde var å taste inn "all cars are sportscars"-koden...Har nok blitt endel cruising! 8)