TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noe for de med kvinnelige passasjerer ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#88607  av FireWalk

hehe.. skikkelig råne sak det der :P Men funker sikkert bra på damene.. en kompis som har et SINNSYKT anlegg i sin bil har fått tilbakemelding på at damene rett som det er blir kåte av bassvibrasjonene fra det sinnsyke anlegget..... hehe... hvem vet? kan jo hende det er sant? tror jeg må kjøpe 10 stk av de der jeg. hehe :lol:

#88611  av Ã¸xseth

du og dine fantasier

#88616  av FireWalk

:lol: :lol: :lol: Men tenk å montere 10 slike saker under og bak setet da... også skru på lyden skikkelig så dama bare sitter der og rister... hehe.. kunne blitt en morsom reklamefilm det der...:P

med slagordet "pussy guarantie!!" hehehe... :lol:

blir nesten forbauset over alt de selger... og alt folk faktisk kjøper! hehe..
Sist redigert av FireWalk den 14 feb 2005 16:35, redigert 1 gang totalt.

#88617  av GT4 CS

Den der funker like bra som lett vibrasjon i mellom akselen :lol:

Må ha det, bare må ha det!!!!!!!!!

#88618  av Ã¸xseth

vist dere ikke har noen andre måter og dra damer på, så løp og kjøp :roll:

#88619  av FireWalk

øxseth skrev:vist dere ikke har noen andre måter og dra damer på, så løp og kjøp :roll:
Ærlig talt... har ikke faren din tatt deg med på fisketur når du var liten? vet du ingen ting? Dette har jo ingenting med sjeking å gjøre! dette er jo bare et hjelpemiddel for å "varme dem opp" ETTER at du har fullført sjekkingen og skal kjøre dem hjem i påvente av litt senkekos... :lol:

#88629  av sw20

blir jo ikke noe på de da når du endelig kommer hjem... jentene e jo heilt ør før man kommer til forspillet :roll: :D ...

#88638  av FireWalk

hmm... du er inne på noe der, best å vente med å skru på lyden til man er halveis hjemme... :P

#88642  av GT4 CS

Hehe, øre i hodet blir de jo uansett da SW20, så fort man har røsket av seg buksa og du står der på gulvet forran dama og viser frem stoltheten som ikke var like stor som hun forventet og som man selvfølgelig har skryti på noen xtra cm tidligere på kvelden slik at hun blir xtra skuffet :D
Så om de blir øre av en sak på 7cm eller bassen i bilen er jo ett fett spørr du meg :lol:

#88667  av FireWalk

hehe! Med den saken der under setet så kommer man seg sikkert ikke frem engang.. hun bare drar opp håndbrekket og roper. "TA MEG NÅÅÅÅÅÅÅ!" :twisted:

:lol:

#88671  av Dalan

FireWalk skrev:hehe! Med den saken der under setet så kommer man seg sikkert ikke frem engang.. hun bare drar opp håndbrekket og roper. "TA MEG NÅÅÅÅÅÅÅ!" :twisted:

Det ser jeg virkelig ikke problemet ved.. 8)

#88675  av FireWalk

Dalan skrev:
FireWalk skrev:hehe! Med den saken der under setet så kommer man seg sikkert ikke frem engang.. hun bare drar opp håndbrekket og roper. "TA MEG NÅÅÅÅÅÅÅ!" :twisted:

Det ser jeg virkelig ikke problemet ved.. 8)
Nei et problem er det da aldeles ikke.. i så fall måtte det være et luxus problem :lol:

#88678  av FireWalk

Med mindre ho drar opp håndbrekket i det man er rett utenfor en kirke der begravelses følge akkurat kommer ut.... eller utenfor en politi stasjon.. eller lignende.. :oops: hehe..

#88747  av sindrejl

vet ikke helt jeg.. ser faktisk litt problemer med det i en så kjempestor bil som mr2? :P