TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye hvite park/blink og grøftelys!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#87003  av Fredrik

Tjaa.. Er midt i mellom pent og stygt egentlig.. Som jeg skreiv litt lenger opp så skjønner jeg at de orginale grøftelysa kan virke litt store.. Og dissa virker litt små igjen.. Hehe.. Men det er mulig det er annerledes enn det bildene viser oss..

Det viktigste er jo at du sjøl er fornøyd! Drit i alle oss andre :P

Hvordan festa du skiltet ditt forresten?

#87348  av FireWalk

Hmm.. Syntes egentlig de orginale er finest jeg og. På avstand ser det kanskje greit ut med de nye der, men da skulle de stått litt lenger ned så de var i kant med det midtskillet i midten av luft inntaket.. Blir litt mye tomrom der, akkurat som om noe mangler... Skilt plasseringen hadde vært bra om det var et LITE skilt, men det store blir så dominerende at det fjerner hele fronten, det STOORE luft inntaket i fronten på MR2en er noe av det som gjøra t den er så sint ut. Skiltet fjerner jo den effekten, og det er litt uheldig. Samtidig så vil jo radiatoren få mindre kjøling pga det store skiltet... Ville kanskje prøvd å fått meg et lite skilt om jeg skulle hatt skiltet der.

Ellers må jeg si at jeg syntes de orginale grøfte lysa ser ganske bra ut når de brukes som kjørelys på dagtid.. Bilen ser utrolig sint ut... Har faktisk fått flere kommentarer... En gang jeg kjørte i byen på kveldstid med kun tåkelysa så fikk jeg en kommetnar: "Fy faen så rå den så ut forfra når du kom med kun tåkelys!"

Men som sagt tideligere, smaken er som baken, todelt... så hver man for sin hatt er det vel noe som heter... vi har alle forskjellig smak, men det er vel noe i det når samtlige som har svart er litt negative?

Om jeg skulle brukt de nye tåkelysene hadde jeg iallefall villet tatt de litt lenger ned så de kommer i kant med splitteren i midten av fronten.. Det er iallefall mitt forslag :)

#87427  av EilertseN

Synes det blei greit det der.. har også valgt den skiltplasseringen som du har. Synes det var desidert råest når vi ikke har småskilt.. synes det er drit stygt med den orginale storeskiltplaten der den skal stå..

#87972  av MR2turbo

Må si at jeg syns det så bra ut det der, jeg :)
Jeg har valgt å sette inn enda mindre grøftelys, men liker godt når noen går litt andre veier enn "alle" ;)

Ang. skiltet så ville jeg bare fulgt litt med på vanntemp-måleren i bilen, og om den går høyere opp enn normalt på varme dager, ville jeg valgt å flyttet skiltet...
Men vet om flere som har hatt stort skilt der uten problemer...

#88026  av mr_2

De hvite park/blinklysene han har på bilen sin..Hvor får jeg kjøpt??
kunne tenkt meg de...
Noen som vet pris?

#88065  av MR2turbo

mr_2 skrev:De hvite park/blinklysene han har på bilen sin..Hvor får jeg kjøpt??
kunne tenkt meg de...
Noen som vet pris?
Kikke på sticky postene... ;) her er link... http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=3673