TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og rygging (NÃ¥: Totalt gÃ¥tt vekk fra topic)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#87451  av sindrejl

kennethx skrev:
Kjelliken skrev::? kennethx hehe si det men har vel bare så sinnsykt lyst på de demperene dine.. så ja er nok mesunnelig på de.. må da for en hvar mulig anlendning prøve og bytte dem over på min bil.. hehe
hehe, du glemte visst få en prøvetur i helgen....må fixe det en dag...
Kjelliken skrev: ikke vits å slå damer trenger bare gi dem blikket. hehe synd det aldrig hjelper men eneste som hjelper nor en dame slår deg er og si at du liker det da stopper de med en gang hehe.. 8)
hehe, på karatetrening, så er det treneren som kommer bort å "banker" deg om du ikke gjøe en instats, så der er det bare å slå løs på jentene, hehe. Modererer jo så klart kraften betraktelig, kan jo ikke risikere å skade de fine skapningne :) Men det blir jo noe helt annet en vold. Vold generelt, men spesiellt vold mot jenter, er smakløst, meningsløst og tragisk. Slike "menn" hadde fortjent å leve uten armer og bein, og være totalt underlagt kvinner for resten av livet.

En chick fight, med litt lugging, rulling rundt på bakken og bryting, så lenge det ikke tar helt overhånd, er jo litt sexy i ny og ne :roll: :oops: :oops: :oops: :oops: :roll:
Så det som egentlig skulle være en liten krangel ender stortsett i vill kosing på gulvet? mrrrrrrr :D

#87461  av Neemi

Høres ut som en vanlig trening for min del :)

Har drevet med bryting i snart 13 år, og desverre er vi ikke så mange jenter som holder på.
Har vært eneste jenta gjennom to klubber i årene jeg har holdt på og må jo si at latteren ligger høyt under taket når det er 1 jente og 10 gutter som har trening hvor ikke alle positurer alltid er like lett å unngå å smile av.
Blir mye kødd og morro. Og så er det jo ekstra gøy å få tatt igjen litt med gutta da ;)

#87470  av spkstrp

hm.. tror ikke alle jenter hadde takklet det.. seriøst..

#87505  av sexten

Neemi skrev:Høres ut som en vanlig trening for min del :)

Har drevet med bryting i snart 13 år, og desverre er vi ikke så mange jenter som holder på.
Har vært eneste jenta gjennom to klubber i årene jeg har holdt på og må jo si at latteren ligger høyt under taket når det er 1 jente og 10 gutter som har trening hvor ikke alle positurer alltid er like lett å unngå å smile av.
Blir mye kødd og morro. Og så er det jo ekstra gøy å få tatt igjen litt med gutta da ;)
haha. noen andre som fikk lyst til å begynne med bryting nå?
*rare tanker i hodet* :D

#87512  av spkstrp

sexten skrev:

Tja vist du er interessert i gutter, så ser jeg ingen hindring ;)

#87513  av _speedy

spkstrp skrev:
sexten skrev:

Tja vist du er interessert i gutter, så ser jeg ingen hindring ;)
Hehe,tenkte det samme selv...Noen ganger kan det være lurt å tenke seg om før man skriver! :wink:

#87516  av Neemi

Eventuelt kan du konkurrere med alle gutta om den -ene- jenta som kanskje er der du trener :P
De aller fleste synes det er litt morro å få bryte med jenter og, ikke bare pga de fine bildene dere fikk i hodet nå, men tror vel også de liker å finne ut av hvor sterkt de stiller eller ikke stiller :lol:

I Bergen er det vel en bryteklubb som heter AK54 om jeg ikke husker helt galt, men det har vel sjelden eller aldri vært jenter der.
Kanskje verdt forsøket å sjekke da sexten ;)

#87544  av GT_rider

Tror eg skal prøve å finne meg ei jente heilt andre plasser enn i ein bryteklubb.
Fare for at eg ender opp med mange bruddskader :) Og det vil vi ikkje :wink:

#87827  av FireWalk

Dette må vel være en av de virkelig FÅ gangene en post får forandret topicen pga at det sklir heeeeelt ut? hehe... faen ta dere! drive å ødelegge postene mine på dette viset!!! :lol: :lol:

#87829  av _speedy

FireWalk skrev:Dette må vel være en av de virkelig FÅ gangene en post får forandret topicen pga at det sklir heeeeelt ut? hehe... faen ta dere! drive å ødelegge postene mine på dette viset!!! :lol: :lol:
Jeg liker vaniljeis bedre enn sjokoladeis! Hva med dere? :twisted:

#87860  av Marlboro

sååft iiis :) :)

#87861  av Marlboro

og en ting til; jenter kan rygge(noen), men tør som oftest ikke. Mitt bidrag til debatten.

#87887  av Lady_in_MR2

Jeg må presisere at det var gjennom Bud sentrum jeg rygga da..hehe. Det er en betydelig mindre plass en Molde. Men det var likevel ganske langt fordi da :o
Firewalk:Ja jeg har aldri på brekket når det er kaldt lenger.Det var i fjor dette skjedde...
Har du blitt utsatt for vold også?uffda :?
Leppa er ikke sprukket helt nei..men den var litt sprukket på innsiden de to første dagene. men det er helt utrolig hvordan den har reparert seg selv!!
Det hadde vært utrolig kjipt med stygge arr i trynet ja, nå når jeg akkurat har gjort det slutt med typen og greier :roll: Men jeg har jo alltids MR2n da,drar vel karer uansett da..hehe!!
Neida det var bare IRONI :mrgreen:

#87899  av FireWalk

å MÅTTE du si det var ironi da.. nå gliste jeg fra øre til øre og tenkte at NÅÅÅ skal jeg trå til med den puppeforstørrer-påstanden igjen :p hehe..

Bra leppa har gått seg til igjen :) Vold er ikke bra, jeg skrev faktisk et inlegg om det for ca et halvt år siden. Jeg var edru på byen, og en gjeng kom og slo meg ned fordi de hadde sett at jeg et minutt tideligere hadde snakket med noen de ikke likte.. de kunne imidlertid ikke ta de jeg snaket med, derfor tok de meg istedet... hvordan mentaliteten til folk som gjør slikt fungerer er et interessant spørsmål, jeg tror ikke den helt fungerer i det hele tatt... det er som en sykdom. Den kalles "idiotisme" og kommer av en allvorlig mangel på IQ så vel som EQ.

Du får si ifra om du skulle rygge deg en tur til Ålesund en gang da så kan jeg og SW20 rygge om kapp med deg... MR2nytern flytter jo hit snart han også.. og såvidt jeg vet er det 2 andre med MR2 her også som jeg ikke husker navnet på i øyeblikket...

Og til dere andre:

Vaniljesaus og sjokoladesaus?? det får da være måte på til avsporing.. av og til lurer jeg på om dere gjør det bare for å plage meg... *dah* :p

jeg stemmer for at denne posten blir utnevnt til "tidenes avsporings post gjennom alle tider" :lol: :lol:

#88018  av Maverick

jeg stemmer for at denne posten blir utnevnt til "tidenes avsporings post gjennom alle tider"
Faen, føler nesten at jeg må delta i det som kan bli tidenes avsporingspost .. Er for jævlig å gå glipp av historie ;)

Nemi: Gudrun Høie er en kjenning av meg, og det er VIRKELIG ikke morsomt å bryte/herje/takle/lekeslåss/bryte håndbak etc med det kvinnfolket!

For øvrig så er samboeren min slettes ikke verst til å rygge .. *host kremt* ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9