Gratulerer så mye Markus! Den ble kjempelekker. Nesten så jeg får lyst til å selge MK3-en å kjøpe meg en MK2 Turbo. Men er ikke særlig mange Turbo-er til salgs i Norge akkurat. Lysten på bytte kan også komme av at jeg tok av hardtoppen litt før påske og kjørte åpent litt vel mye, endte med at jeg har ligget syk siden skjærstorsdag. Er på bedringens vei, men trenger nok fortsatt noen dager i senga for å bli helt frisk. Også den påsken da med skikkelig knallvær å kjøre i, samt pusse på bil. Får håpe jeg iallfall er klar til tirsdag 29.4, da er det banekjøring med Sportsvogn klubben.
Er litt enklere å forsvare en slik oppgradering med styling og lakkering når bilen er noen år og kanskje trengte lakkering alikevel. Å gå å gjøre noe slikt med en bil som er nesten som ny greier jeg bare ikke, blir å kaste x-antall 10 tusener ut av vinduet. Har nok lyst på et Veilside stylingsett med ny lakkering, men blir nok med drømmen. Jeg er imponert over dere som virkelig går så tungt til verks og gjennomfører det så til grader med stil! Stå på. Regner med vi kanskje sees på Våler, jeg kommer iallfall.
PS. Er forresten også veldig skeptisk til de kroma vinduene, men det blir sikkert bra, time vil shåv
Er litt enklere å forsvare en slik oppgradering med styling og lakkering når bilen er noen år og kanskje trengte lakkering alikevel. Å gå å gjøre noe slikt med en bil som er nesten som ny greier jeg bare ikke, blir å kaste x-antall 10 tusener ut av vinduet. Har nok lyst på et Veilside stylingsett med ny lakkering, men blir nok med drømmen. Jeg er imponert over dere som virkelig går så tungt til verks og gjennomfører det så til grader med stil! Stå på. Regner med vi kanskje sees på Våler, jeg kommer iallfall.
PS. Er forresten også veldig skeptisk til de kroma vinduene, men det blir sikkert bra, time vil shåv
Jan-Erik
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE
'00 MR2 Turbo GT28RS - Trial Try Force bodykit + TRD VM180 rear wing
X - '91 MR2 Turbo TRD2000 GT - 3. gen 3S-GTE