TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Psycho dame!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#86975  av _speedy

Hahaha! Seriøst, det der må ha vært den mest sjuke dama på hele Idol...Fyyyflahahahate! :mrgreen:

#86978  av ErikG

hahahahaha, sykeste person jeg har sett på idol, den dama er klin gæren.

#87000  av sw20

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :mrgreen:

#87004  av sleeper

passe sprø hu ja!

#87007  av GT_rider

Enkelte skjønner bare ikke når det er på tide å gi seg :roll: :roll:

#87012  av Fredrik

Nutcase!!

Sprøeste person jeg har sett :shock:
 #87015  av Mani@c

Hahaahaaa... Tror dere hun har "gode" venner som er der for henne når hun trenger dem? Som forteller henne f.eks; "jada vennen, du har en nyyydelig stemme. Jeg vet ikke om noen som kan synge som deg (!)"

Snakk om bjørnetjeneste...

Hadde garantert fått noia om jeg ble sittendes fast i en heis med den dama der... Gnagd meg ut gjennom gulvet hadde jeg.... :lol:

*lol*

#87023  av Anders gullstein

Off........amrissland gitt. Snakk om freakshow :lol: :mrgreen:

#87032  av espenk

Hahahaha for ei syk kjerring :D
Freak on a leash, I say :lol:

#87034  av Rolfis

Hehe. MÃ¥ bare le. Ikke go hu der nei...
"Weirdness is an originalitiy to..." :?: :?:
"I have a lot of different voices..." Hehe
Og når hu begynte å ramse opp hva alle de "indre stemmene" sa, da knakk jeg gitt :lol:

#87036  av Ã¸xseth

off... amerikanske kvinfolk, de gir seg aldrig...

#87058  av S-2000

Well now... Den dama må være gjennomført skrudd i hodet... Men det sørger iallefall for å lage "god TV". hah!

Nei, måtte jeg aldri møte på ei så sjuk kjerring, ever! :lol:

#87112  av Azrael

:shock: :shock: Hahahahahahaha. Denna dama er vel klar for et sted, hvor de har hvite fine skjorter med knepping på ryggen! De "gode" vennene hun mener hun har, tror jeg har en sammenheng med stemmene i hodet.

:twisted: Helt klart et mentalt tilfelle på lik linje med psycho`n i filmen Psycho. :twisted:

#87124  av S-2000

Azrael skrev: :twisted: Helt klart et mentalt tilfelle på lik linje med psycho`n i filmen Psycho. :twisted:
Nei, Azrael, helt uenig. Denne dama får Norman Bates til å bli jævla normal, skal jeg si min mening... muhaha... :lol: