TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og rygging (NÃ¥: Totalt gÃ¥tt vekk fra topic)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#86962  av FireWalk

SW20: jeg skjønner akkurat hva du mener! Når en går bort til en jente på byen og sier hei, også bare hever hun nesen i været og ignorerer deg.. Det må være så sinnsykt flaut og "diskriminerende" rett og slett. Nå har jeg aldri opplevd dette selv, men har sett det skje med kompiser som er litt mer frempå enn hva jeg er... og når en er sikt så blir en ikke akkurat oppmuntret til å prøve selv... Det virker som om enkelte kun går etter utseende og penger. Jeg satt med noen kompiser med et bord, så kom to utrolig fine blonde skjønnheter bort og satte seg ved siden av oss. og begnte å sjekke oss opp.. Men jeg skjønte jo fort at dette er ikke damer som det er værd å samle på akkurat... hun jeg snakket med lurte på om jeg hadde egen bil.. om jeg hadde bra jobb.. om jeg tjente mye penger osv... heh.. sa jeg kjørte en MR2 Turbo, og da ble ho plutselig VELDIG interessert... ÅH: den er vel dyr den???
..... Bah..... her er ei som er ute etter å finne seg økonomisk trygghet og ikke TYPE tenkte jeg... men men... spilte nå bare med jeg.. lot som om jeg ikke skjønte hva slags dame det var, men egentlig var det jeg som lurte henne... :p Vel, nok om det...

Damer kan være svært så fisefine og overlegne... Slik som i SW20 sitt tilfelle... Hun overså han totalt inne, men når ho kom ut og så han skulle til å sette seg i bilen tenkte hun nok at: hmm.. han der so mar så interessert inne kan jeg jo få til å kjøre meg hjem.. jeg som er så deilig..

Jada.. gutter er til for å brukes... Nei takke meg til! Derfor jeg kanskje er litt sær av meg når det gjelder jenter.. er alltid litt misstenksom.. Er ikke uten grunn at alle veninnene mine bare omtaler meg som "Han som ikke liker jenter..." Rett og slett bare fordi jeg ikke kaster meg over den første og beste de gangene jeg har muligheten til det.. og fordi jeg aviser jenter rett som det er... Jeg mener det må være en viss gnist til stede for at jeg skal gidde å legge sjela i det.. litt morro nå og da kan være gøy det, men å holde på slik hele tiden det orker jeg ikke.. det blir kjedelig i lengden og dessuten er det oppskrytt... da er det faktisk like gøy om ikke gøyere å bare sitte å prate med kompisene og ha det kjekt :-) Blir faktisk litt irritert når jeg ser kompiser som springer rundt og: ÅÅ! DAMER!! MÅ FINNE NO DAMER!!! hele tiden... man kan være sikker på at om han har valget melom å holde en avtale eller stikke av med ei jente han har mulighet til å få seg noe med så forsvinner han med ho dama.. Håpløst..

Men sånn er det.. Man kan ikke leve med dem, og ikke uten dem heller,.,. så man må bare prøve å lære seg å tenke som dem.. men uten å bli helt gal da selvfølgelig.. hehe..

Ideelt sett så burde det ikke vært slik at de som er pene kan utnytte de so mer mindre pene... Ideelt sett burde alle vært likestilt og alle burde behandlet hverandre med respekt... mens lik er det ikke desverre, så det er bare å lære seg å spille Gamet, så er det utrolig hvor LETT det egentlig er... det gjelder bare å lære seg spillereglene for så å manipulere spillet ved å bytte om på reglene :wink:

F.eks en gang så jeg ei meget fin ei som satt på akkurat den samme overlegne måten.. jeg ventet til veninnen hennes gikk bort en stund, så satte jeg meg ned og begynte å prate med henne.. lot som om jeg var interessert i veninnen hennes... hun ble jo blodig fornærmet da hun skjønte at jeg ute etter veninnen... (noe jeg jo såklart ikke var) men hun ble uansett lettere irritert og "sjalu" nesten.. selv om ho prøvde å skjule det... det endte jo med at ho straks begynte å prøve å få meg Tiltrekt av henne ved å gi meg UTROLIG mye oppmerksomhet.. hun begynte også å si ting om veninnen som var mindre bra, i håp om at jeg skulle miste interessen for hanne.... jenter er utspekulerte dyr som ikke skyr noen midler... Vet man nok om hvordan dette fungerer, kan man fort bruke det mot dem... : :D
Sist redigert av FireWalk den 07 feb 2005 15:58, redigert 3 ganger totalt.

#86963  av FireWalk

Jeg har faktisk aldri slått ei jente i hele mitt liv... Det er jeg stolt av! jeg har blitt sparket og slått og fått helt ketchup i drinken min (uten at jeg visste det) så jeg spydde som en elg hele resten av kvelden... Men jeg slo ikke, selv om det KOKTE inni meg.... Det er viktig å ha visse sosiale sperrer. Selv om man er full så skal sperrene slå inn, gjør de ikke det så beviser det bare hvordan man EGENTLIG er, da er man kapabel til å gjøre det i edru tilstand også...

Lady_In_MR2: jeg kan berolige deg med at den leppa di kommer til å gro seg til innen en uke... Leppen har en fantastisk evne til å reparere seg selv, og det tar heldigvis ikke lang tid.. blir ikke noe varig merke heller om du måtte være redd for det...

Ang dette med rygging: Man må se det klitt ann. Å sammenligne en 85 år gammel mann med en 25 år gammel dame blir litt feilaktig. Her må vi huske på at reaksjons tiden er mange ganger tregere hos et gammelt menneske, da de tok lappen var reglene helt annerledes enn i dag (så i prinsippet burde de ikke ha lappen). Dette gjør dem svært usikre i traffikken, og dermed svært forsiktige..

De fjeste jenter jeg kjenner klarte å bulke bilen innen en uke etter at de hadde fått lappen. Som regel under rygging. Skrekk eksempelet er ei jeg jobber med som skulle rygge inn i en garasje. Feilberegnet totalt og skrapet opp hele siden på bilen. Da fikk hun panikk og trykte gassen helt inn så bilen føk inn i bakveggen og knuste bakenden på bilen.

Mange jenter unngår å rygge.. Jeg satt på med en veninne av meg her om dagen, så sier jeg: parker der! ledig plass jo! men det nektet hun: HVA?? da må jeg jo LUKEPARKERE! nei det kommer ikke på tale.....

endte med at vi måtte gå en halv KM lenger bare pga at ho skulle parkere et sted der det ikke var noen biler i nærheten... tilbydte meg å gjøre det FOR henne.. men da ble hun bare sur og sa: tror du ikke jeg KAN å kjøre bil eller? da kunne jeg såklart svart det jeg tenkte, men IQen tok overhånd og jeg bare holdt kjeft... vel vitende om hva som hadde skjedd om jeg hadde åpnet kjeften...

Når folk unngår å gjøre det de ikke er flinke til forblir de DÅRLIGE til akkurat det. Og det er litt av problemet også. Øvelse gjør mester. Men siden dette er et felt som de fleste kvinner har litt problemer med så velger de fleste desverre å unngå det. Da bare forfaller de allerede nærmest ikke-eksisterende kunnskapene til et slikt nivå at det blir nesten håpløst når de en gang MÅ rygge...

De av jentene som velger å bli flinke til å rygge blir like flinke som gutta.. trening gjør mester.. jeg er skker på en gutt kan bli en like god ballett danser som en jente... Og om vi absolutt måtte (og det var mulig) så kunne vi sikkert født unger også!!! hehe..
Jeg tviler ikke på at Lady_In_MR2 f.eks er flink til å rygge, og jeg skulle ikke hat noen invenninger mot å la henne få rygge så mye hun min med min bil iallefall.. Hun kjører jo mye bil selv så hun er sikkert allerede blitt en mester.

Men når det gjelder andre jenter så er det ikke snakk om engang! Har ikke tenkt å la noen mose sidene på bilen min fordi enkelte kun klarer å se traffikk bildet i 2 dimensjoner...

#86972  av GT_rider

Hoho.. :) Her var det mye godt lesestoff her... T adet siste først. At jenter og rygging er en umulig kombinasjon?? Nope.. Som Firewalk sier.
Øvelse gjør mester.. Kjenner gutter som er dårligere enn jenter til å rygge. Alt dreier seg i bunn og grunn om erfaring..

Har fått det for meg at jenter er hakket sikrere enn iss gutta i trafikken, siden de kanskje ikke tar like mange sjanser når de er ute og kjører. Selv kjører jeg på alle de lukene jeg mener er forsvarlige. Og enkelte ganger fått komentarer om at den var litt i minste laget :oops:

Sitter jeg på med en venninde, hender det jeg blir overrasket over at de ike benytter seg av situasjoner som hadde fått dem ut i trafikken fortere. Mne nei, da venter de heller til det kommer en enda større luke, og da kan de kjøre.

Så til voldelige mannfolk, skjønt de er ikke verdt å bli kallt det når de slår jenter/damer. For meg jenter :)
Slike er det noe mentalt galt med. Er vel det uansett hvilket kjønn det er som slår, og hvem som blir slått.
Da har de ett problem. Har sett enkelte som ikke takler at typen eller dama snakker med andre på f.eks en fest. Ender som oftest med en "offentilg" konfrontasjon mellom begge parter, der den sjalue parten har en lei tendens til å blande inn tredje personen. Og er det en slik kjekkas osm var beskrevet i tidligere post, så sre ma nheller ikke bort far en liten hanekamp.
Det blir for dumt :roll:

Oppfordringen til alle mannlige medlemmer her inne. Hopld dere på matta. Så går alt så meget bedre :wink:
Gjelder forsåvidt de kvinnelige også. Ikke kjekt å komme ut for en voldelig jente :(

Prippne jenter gidder jeg ikke kommentere. Er ikke tema for meg lengre, siden jeg har blitt lurt en gang :x

Jaja.. Lærer så lenge amn lever :)

#86989  av sw20

Ja hadde det ikkje vert for den fitta, så kunne e klart meg like godt med en kompis......

hadde jo vert mye enklere det i PERIODER :roll:

#86998  av _speedy

sw20 skrev:Ja hadde det ikkje vert for den fitta, så kunne e klart meg like godt med en kompis......

hadde jo vert mye enklere det i PERIODER :roll:
Du er syk! :shock:

#87021  av FireWalk

hehe... altså.... den der kan missforstås! VELDIG!! :p

#87055  av kennethx

Hmm, jeg har både slått og sparket jenter gjentatte ganger jeg da.... :oops:

Men det var nå på karate trening, hehe, så det var inn i opplegget. Kunne jo ikke ta så hardt i da, men skal si at jentene var de som la minst i mellom når de skulle "ta igjen". Aldri fått så mye blåmerker før :roll:

#87103  av Kjelliken

:? OKI kennethx men under streng oppsyn og under kontrolerte former går du klar sånn kansje (husk ta med saks på neste treff (eller få tein demperene) så er alle glade) :roll: :twisted:

#87134  av Lady_in_MR2

sw20: Du er heldig som er i et bra forhold da og bra du har forstått at man slår IKKE jenter samme hva de måtte finne på å gjøre.

GT_rider:Det var noe som ikke var helt bra mentalt med typen min nei. Engang vi var ute møtte han på ei eks dame. Jeg ville bare la de være i fred så jeg sto bare helt vanlig å prata med kompisen til eksen hans.Han spurte etterhvert om vi skulle gå bort til en sofa for å sette oss ned og prate. Jeg ble med jeg, fyren var jo fullt klar over at jeg hadde type.Da kom typen min springende bort og slo meg i magen!!Han var sinnsykt sjalu og besatt av meg...nesten litt ekkelt.
Men han skal begynne med psykolog nå,så jeg får håpe han får det bedre med seg selv iallefall.

Mange av de jentene som dere beskriver her synest jeg virker litt idiotiske på byen. Men skal jeg snakke for meg selv så vil jeg forklare overlegenheten med at jeg blir lei av at folk kommer bort som jeg overhodet ikke er interresert i. Visst jeg skal begynne å være hyggelig og flørte med virker det som om jeg er interresert i noe mer og vips så har jeg et problem. For å si det slik jeg vil ikke utgi meg for å være interresert i folk jeg absolutt ikke kan tenke meg.
Det betyr ikke at jeg tror jeg er så sinnsykt bra og guddomelig.Jeg vil rett og slett ikke blande meg inn med en full fyr som jeg ikke vil ha. Og jeg vil fortsatt IKKE ha han om det viser seg at han har 10 mr2er eller er millionær. For meg er det andre verdier som teller. F.k.s at han ikke er voldelig :?
Men fra nå av skal jeg smile fint til hvilken som helst gutt som kommer bort. Ta meg tid til en liten prat og si at han virker som en kjempehyggelig fyr,men at jeg desverre ikke er interresert. Ha en fin kveld videre og lykke til med andre jenter!:wink:
Det er vel bedre en å være skikkelig teit og ikke gidde å svare og sånn.

Men en ting ALLE gutter ute på byen må lære seg for å unngå slike situasjoner er å oppnå ØYEKONTAKT før de går bort. Holder jenta blikket ditt noen ganger så gå bort. Kikker hun rett forbi deg eller raskt bort når du prøver å få øyekontakt.Da er det ikke verdt bryderiet engang...

Firewalk: takk for tillitten, jeg skal love deg at bilen din hadde vært akkurat like hel om jeg så skulle rygge i sikk sakk fra ålesund til molde 8) skryter på meg liiiiterann for mye nå kanskje :o

#87142  av FireWalk

Lady_IN_Mr2: Det med blikket er jo kanskje et triks ja, men jeg har ærfart at det kan virke begge veier det og. Har jo opplevd mange ganger at ei jente kikker på meg... så når jeg oppnår øyekontakt så snur ho seg vekk fordi ho blir flau... så når jeg går bort å prater med ho så virker ho kjempe interessert... Så selv om de ikke kikker tilbake så betyr det jo ikke alltid at de ikke er interessert.. Har tatt meg selv i å gjøre det også.. om jeg ser på noen og de kikker tilbake så ser jeg raskt bort nærmest instinktivt... vet ikke helt hvorfor.. akkurat som om man er flau over å bli "bustet" i å kikke.. hehe :)

Det gjelder vel å kunne klare å kombinere flere triks samtidig..

Og ang Rygging fra ålesund til Molde så tror jeg ikke det er så aktuelt egentlig.. :p Det ville enten blitt et smertelig høyt turtall hele veien, eller det ville gått smertelig sakte.. :p Men om du skulle være i området så kan du godt få lov å prøve å kjør rett frem (vi har en forlatt flystripe her i nærheten) hehe.. neida.. skal ikke blære meg.. :P
Du er sikkert flink å kjøre! :wink:

BTW, du er vel i Australia nå så regner med typen din og var derifra? hvor i Australia er det du er nå igjen? Vet ikke om du husker at jeg sa noe om det for lenge siden, men En kamerat av meg fra Australia er på besøk hos meg her nå... skal være her i 2 uker til nå.. Det er litt annerledes kultur der nede.. med jenter og sånn.. men ifølge han kommer det litt ann på hvor man er, om man er i byen eller på landet liksom..

Men nå er det leggetid her oppe i det kalde nord... Du er jammen heldig! det er vel Sommer der nede nå? 40 grader i skyggen... Håper du ikke er plaget av fluene da hehe... ;)

#87162  av kennethx

Kjelliken skrev::? OKI kennethx men under streng oppsyn og under kontrolerte former går du klar sånn kansje (husk ta med saks på neste treff (eller få tein demperene) så er alle glade) :roll: :twisted:
Du er bare misunnelig :roll:

Men hva du var mest misunnelig på var jeg neimen ikke sikker på, litt fight trening med jenter, eller tein demperene? hmm... :lol:
Sist redigert av kennethx den 08 feb 2005 16:05, redigert 1 gang totalt.

#87176  av sw20

det med fitta var vel satt veldig på spissen... men her e iit bilde som forklarer litt hvordan jenter kan se ut i denne perioden..

og det bare fordi e kasta dissa kjeppane lenger en ho :mrgreen:

men men.. for å forklare meg litt... Tanken var jo det at det at to gutter har jo kansje likere intresser..

sitter jo ikkje å snakker bil heile kvelden sammen med maria...
hadde blitt gal ho da... samme vist ho skulle sotte å snakka om hesten heile dagen
der gjelder det å finne den gyldne middelvei....

no e no e å ho maria veldi like da.. men ser enkelte kompiser som forandrer seg heilt når dama e der... blir liksom litt falskt...

så det e meinte.. var vel at vist man ikkje trenkte kos, varme og godhet på den måten man kan få fra ei dame så hadde det kansje ver "ENKLERE"
Ã¥ bo sammen med en gutt.. ikkje som i eit forhold.... :) men som kompiser....

men ingen ting slår en klem eller NOE fra dama!!!!!
For e ho ikkje søt!!!!!! :D :D :D
Vedlegg
julen04 058.jpg
julen04 058.jpg (168.47 kiB) Vist 183 ganger
bamse moms.jpg
bamse moms.jpg (23.67 kiB) Vist 180 ganger

#87178  av _speedy

sw20 skrev:det med fitta var vel satt veldig på spissen... men her e iit bilde som forklarer litt hvordan jenter kan se ut i denne perioden..

og det bare fordi e kasta dissa kjeppane lenger en ho :mrgreen:

men men.. for å forklare meg litt... Tanken var jo det at det at to gutter har jo kansje likere intresser..

sitter jo ikkje å snakker bil heile kvelden sammen med maria...
hadde blitt gal ho da... samme vist ho skulle sotte å snakka om hesten heile dagen
der gjelder det å finne den gyldne middelvei....

no e no e å ho maria veldi like da.. men ser enkelte kompiser som forandrer seg heilt når dama e der... blir liksom litt falskt...

så det e meinte.. var vel at vist man ikkje trenkte kos, varme og godhet på den måten man kan få fra ei dame så hadde det kansje ver "ENKLERE"
Ã¥ bo sammen med en gutt.. ikkje som i eit forhold.... :) men som kompiser....

men ingen ting slår en klem eller NOE fra dama!!!!!
For e ho ikkje søt!!!!!! :D :D :D
Men hvem er hvem?

#87181  av bose

ser litt gretten ut på det siste bildet der :P

#87182  av sw20

[quote="_speedy"] Men hvem er hvem? [quote=]
Vist du ikkje ser det e kansje du som er syk????? :D
Vedlegg
maria.JPG
maria.JPG (241.25 kiB) Vist 189 ganger
Sist redigert av sw20 den 08 feb 2005 12:55, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9