TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Opel Omega front pÃ¥ MR2 Mk1: Er det noen som har prøvd?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #86822  av kghaas

Heisann,
Er den noen som har prøvd seg på å sette på Omega front spoiler på Mk1? slik som her?
http://www.mr2mk1club.com/Carltonfront.html
Er interessert i erfaringer rundt dette da jeg er kiin på å prøve. Første hinder så langt har vært at ingen hoggere har spoileren. Har kontaktet nesten 30 stykker....

#86823  av sw20

hehe... var faktisk en av dei fineste mk1 ane e har sett...

ditta må du prøve... såg jo nesten orginalt ut.... :D

men du må ha grøftelysa....
Vedlegg
Carltonfront.jpg
Carltonfront.jpg (33.31 kiB) Vist 985 ganger

#86824  av kghaas

Jeg prøver, hvis jeg får tak i spoileren. Den kommer fra en Opel Omega 91-93 modell. Hvis noen vet om en, så er jeg klar...

#86855  av Amund

BTW, det der er bilen til Paul Woods. den ser ikke helt sånn ut nå. Han har laget seg styling til bilen, som faktisk ser ganske feit ut! I tillegg har han en 3S-GTE bak i den.. :wink:

oh, glemte nesten. Hansolgte den for en stund siden, for han holde rpå med en v6 kompressor mk1...

#86858  av sindrejl

likte ikke fronten i det hele tatt.. mk1 mistet hele greia som gjør den tøff/sportsbil.. ble for dumt mener nå jeg.. skal jo følge linjene til bilen! Synes det blir seendes for pålimt ut ..

#86860  av sw20

hvor såg den der pålimt ut???? :shock:

påtide å løsne litt på sikkerhets selen no??
mye finere ditta en all styling e har sett til mk1!!!!! :D
se foreksempel hvor fint hjul buen flukta mot den lippa...

skulle nesten tru de va gjort i byna :wink:
Sist redigert av sw20 den 07 feb 2005 00:18, redigert 1 gang totalt.

#86864  av Mr2stord

jøss såg jo bra ut da der. Kan høyre med ein som kanskje kan ha ein slik. Trur ikkje han har, men skader ikkje å høyre da. Gir ein lyd om han har.

#86923  av lexusmann

Altså, ikke for ødelegge topicen, men dette går jo på smak og behag, like enkelt/vanskelig å diskutere som musikksmak....baken er jo som kjent delt.....syns ikke dette fører noen vei, jeg....men then again, dette er MIN mening... :?

#86934  av kghaas

Enig med alle om at dette er smak og behag, men jeg synes det ser kult ut så jeg har lyst til å prøve. Likner litt Porsche 944..

Hvis noen har et tips om hvor jeg kan få tak i fronten så hadde jeg blit glad!

#86937  av sw20

http://www.bruktbildeler.no

foreksempel...... :D

dette må du få til!!!!!!

#86956  av sindrejl

vel vel.. mistet hele preget som sportsbil og ble nettopp til tidenes kjedeligste bil, men men :P ser ut som familiebil dette nå.. er en grunn til at jeg ikke liker opel også da så :)

#87509  av Tor

Denfronten var sweet etter min mening da.

#99668  av kghaas

her er en første prøve montering. Regner med at der er langt igjen...
Vedlegg
HPIM0225.JPG
HPIM0225.JPG (321 kiB) Vist 186 ganger

#99677  av sindrejl

eh.. btw.. etter å sett litt rundt finnes denne fronten som et vanlig stylingkit også :P

#99690  av kghaas

Hvor da?
Jeg har bare sett Paul Woods og Toystar som monterer dette fra Opel deler