TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 31 bilister mot rødt pÃ¥ tre kvarter

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#86403  av FireWalk

Her er jo enda et konkret eksempel på hvor kreative de kan være når det gjelder å finne på nye sinnsyke avgifter:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102546

Trenger jeg si mer? Sjekk linken.... :roll:

Sist men ikke minst må jeg få med at Jeg som formann i Trafikk partiet ALDRI kunne ha funnet på å innføre noe slikt!

#86405  av Dalan

Åh kyss meg midt i ræ.....
Må jeg begynne å betale moms for å pisse, ja da flytter jeg..

#86470  av GT_rider

Ã… i helvette :evil: :evil: :evil:
No e da nok.
Betale moms for å drita :shock:
hadde jeg bodd i Oslo, så hadde jeg benytta toalettene på stortinget flittig :wink:

Blir bråk av slikt.

#86532  av FireWalk

Politikerene selv går gratis på do, og de slipper til og med å betale moms i kantina i stortinget! de er jo hevet over avgiftene og loven generelt siden de er politikere... Gratis flyturer.. mens andre må betale halve flybiletten i AVGIFTER til staten (som igjen finansierer gratis middager på dyre restauranter for politikerene og deres familier)....

#86580  av GT_rider

Ja de er fort fremme når andre får noen få goder, som f.eks den såkalte "smøreturen" ved polet. Da er de moralens vokter, og skla fortelle ale hvor galt det er. Det man ikke vet har man heller ikke vondt av. Ingen som hadde merka noe om ikke det hadde blitt blåst opp i media.
Nei politikkerene må klare å feie for egen dør før de skalrydde opp hos alle andre :x